اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیستمین اجلاس سراسری نماز؛

مقاله نویسنده فارسی حائز رتبه برتر شد

خبرگزاری فارس: نویسنده مقاله برتر اجلاس سراسری نماز از استان فارس، جایزه خود را از رئیس ستاد اقامه نماز کشور دریافت کرد.

مقاله نویسنده فارسی حائز رتبه برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، زیبا متانت از شهرستان جهرم که به عنوان برگزیده فراخوان بیستمین اجلاس سراسری نماز انتخاب شده بود، مقاله خود را در این اجلاس که در بوشهر برگزار شد قرائت و جایزه خود را که کمک هزینه سفر به حج عمره است، از حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز دریافت کرد.
به گزارش فارس، زیبا متانت دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های جامعه شناسی و آموزش ابتدایی است که در دبیرستان‌های جهرم به امر تعلیم و تربیت اشتغال دارد.
وی به همراه همسرش، محمود رئوفی مقاله‌ای با عنوان «شناخت و تبیین کارکردهای مسجد»، نگارش و به دبیرخانه بیستمین اجلاس سراسری نماز ارسال کرد.
هیئت علمی این اجلاس از بین 620 آثار رسیده سراسر کشور این مقاله را به عنوان مقاله برتر برگزید.
آثار زرین تاج سمیع‌پور، زهرا فرامرزی، زهرا ذوالقدر جهرمی و فهیمه حسن پور از شهرستان جهرم و فریبا حیدری از اشکنان جزو 30 اثر برتر فراخوان مقاله بیستمین اجلاس سراسری نماز معرفی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول