اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اعتلای فرهنگ نماز دستاورد مهم اجلاس نماز بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: از عمده‌ترین دستاوردهای اجلاس بیستم نماز اعتلای فرهنگ اقامه نماز، ارتباط گسترده جوانان و نوجوانان با مساجد و حرکت به سوی مسجد طراز اسلامی بود.

اعتلای فرهنگ نماز دستاورد مهم اجلاس نماز بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش عصر امروز در نشست جمع‌بندی بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: یکی از شاخص‌های برجسته این دوره از اجلاسیه نماز را ایجاد پنج جلسه کارشناسی پس از اتمام این دوره ذکر کرد و گفت: در این نشست‌ها نقاط قوت و ضعف با وجود روسا و دبیران کارگروه‌های مختلف به بحث و بررسی کشیده شد که نتیجه آن ایجاد یک سند راهبردی برای داشتن یک مسجد با طراز اسلامی است.
وی با اعلام اینکه مستند‌سازی این رویداد بزرگ نماز در استان به منظور ارائه به دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در دستور کار است، افزود: مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه که همزمان با برگزاری این اجلاسیه در بوشهر بود از نحوه برگزاری بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر کسب اطلاع می‌کردند که این وضعیت نشان دهنده اهمیت برگزاری این دوره از اجلاس نماز در بوشهر بوده است.
جهانبخش تصریح کرد: غنای محتوایی اجلاس این دوره به گواهی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان 19 دوره گذشته در سطح بالایی با حضور اساتید و محققان برجسته کشور برگزار شد که در مجموع نمره بسیار عالی توسط رئیس ستاد اقامه نماز کشور لحاظ شد.
وی اظهار داشت: از عمده‌ترین دستاوردهای اجلاس بیستم نماز اعتلای فرهنگ اقامه نماز، ارتباط گسترده جوانان و نوجوانان با مساجد و حرکت به سوی مسجد طراز اسلامی بود.
استاندار بوشهر گفت: بیستمین اجلاس سراسری نماز در بوشهر در بهترین شرایط کمی و کیفی برگزار شد که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن فعال شدن ستاد احیا مساجد بود.
بیستمین اجلاس سراسری نماز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، محققان و پژوهشگران در تاریخ 20 و 21 مهرماه سال جاری در بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول