اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرماندار اراک و جمعی از مسئولان استان مرکزی ابوالفضل امیدی به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی معرفی شد.

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرماندار اراک ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: مسئولان راهنمایی و رانندگی باید در امر نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در جامعه تلاش مضاعف کنند.

مسلم پورقاسمیان اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در جامعه موجب ایجاد آرامش برای شهروندان شده و حوادث ترافیکی را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نخواهد توانست قوانین راهنمایی و رانندگی را در جامعه پیاده کند، این رعایت قوانین از سوی شهروندان است که موجب کاهش تصادفات و ترافیکی روان می‌شود و باید شهروندان به این اصل مهم توجه ویژه کنند.

فرماندار اراک با تاکید بر اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از تصادفات و تلفات امری ضروری است خاطر نشان ساخت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیازمند فرهنگ‌سازی است که می‌طلبد دستگاه‌های ذی‌ربط و به ویژه اصحاب رسانه در این راستا بکوشند.

پورقاسمیان گفت: در سال گذشته با رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان شاهد کاهش تصادفات بودیم که انتظار می‌رود در سال جاری نیز این مهم مورد توجه و اهتمام مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیک در بین شهروندان باید از دوران کودکی و مهدهای کودک صورت گیرد که خوشبختانه در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: یکی از طرح‌های بسیار موفقی که در کاهش تصادفات نقش بسزایی ایفا کرد طرح همیار پلیس بود که امروز نتایج آن را به خوبی در جامعه شاهد هستیم.

حجت‌الله آقایی‌راد افزود: نیروی انتظامی همواره در راستای کاهش دغدغه‌های مردم در زمینه مسائل ترافیکی تلاش‌‌های فراوانی دارد و شهروندان نیز باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول