اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم:

موتورسواران کمتر به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند

خبرگزاری فارس: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تصادفات را در قم موتورسواران تشکیل می‌دهند گفت: موتورسواران کمتر به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند

موتورسواران کمتر به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از پاسخ‌گویی به هزار و 123 تماس در 24 ساعت گذشته به مرکز اورژانس 115 قم خبر داد.

وی با اشاره به مزاحمت‌هایی که برخی افراد به صورت نابخردانه برای مراکزی چون آتش‌نشانی، اورژانس و مرکز پلیس ایجاد می‌کنند افزود: در طول شبانه‌روز گذشته 135 تماس ناشی از مزاحمت به این مرکز صورت گرفت.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: با تماس‌هایی که به این مرکز شد اورژانس قم 168 اکیپ برای امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده و بیمار اعزام کرد.

وی به تبیین ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی قم در 24 ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: 96 مورد از 168 ماموریت انجام شده در امور قلبی، تنفسی، 72 مورد ناشی از تصادفات و 84 مورد را امدادرسانی به مجروحین تشکیل می‌دادند.

فراهانی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تصادفات را در قم موتورسواران تشکیل می‌دهند عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته 49 اکیپ برای امدادرسانی به تصادفات ناشی از تصادف موتورسیکلت با 59 مصدوم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه موتورسواران کمتر به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند گفت: در 24 ساعت گذشته تصادف موتورسواران با کامیون و پراید یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول