اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

دانش‌آموزان 63 آموزشگاه درمیان قوانین راهنمایی و رانندگی را فراگرفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: امسال دانش‌آموزان 63 آموزشگاه شهرستان آموزش‌های لازم در راستای قوانین عبور و مرور و راهنمایی و رانندگی را فراگرفتند.

دانش‌آموزان 63 آموزشگاه درمیان قوانین راهنمایی و رانندگی را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست شورای ترافیک این شهرستان نقش آموزش و پرورش را در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن قانون در جامعه را بیش از سایر دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت: احترام به قانون و رعایت حقوق دیگران ضرورتی مهم و نیاز همیشگی جامعه است.

وی با بیان اینکه استفاده از کلاه ایمنی از جمله محافظت ‌کننده‌های مهم در حوادث ترافیکی مربوط به موتورسواران محسوب می‌شود، گفت: با تلاش‌های انجام شده در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه امینی در شهرستان در سال جاری استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسوران 95 درصد افزایش یافته است.

فرماندار درمیان از ارتقای 65 درصدی سطح ایمنی محورهای شهرستان خبر داد و افزود: جاده‌ها همان‌طور که می‌توانند در صنعت حمل و نقل و نیز جابه‌جایی افراد مفید باشند در صورتی که قانونمند نبوده و براساس اصول فنی ساخته نشده باشند، می‌توانند خطرآفرین بوده و هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی را تحمیل کنند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه بیرجند نیز گفت: در سال جاری 944 حادثه جاده‌‌ای در محورهای شهرستان‌های بیرجند ،درمیان و سربیشه به وقوع پیوسته که از این تعداد 136 حادثه مربوط به محورهای شهرستان درمیان است.

رضا کریم‌آبادی با اشاره به پراکندگی محورهای روستایی شهرستان خواستار ایمن‌سازی بیشتر، نصب علایم هشدار دهنده و خط‌کشی محورهای روستایی درمیان شد.

ساماندهی موتورسوران و بررسی تردد خودروهای سواری بین‌شهری و ساماندهی آنان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول