اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راهنمایی و رانندگی جیرفت:

قوانین راهنمایی و رانندگی برای منافع عمومی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان جیرفت گفت: حفظ حقوق شهروندی همواره در اولویت است و همه قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای منافع عمومی به اجرا گذاشته می‌شود.

قوانین راهنمایی و رانندگی برای منافع عمومی اجرا می‌شود

مرتضی رضایی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در زمینه تصادف‌ها در شهرستان جیرفت تلفات در سه بخش خسارت، فوت و جرح کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به نصب چراغ راهنما در تقاطع‌های کلینیک، امور آب و بلوار بعثت افزود: از دیگر اقدامات راهنمایی و رانندگی نصب تابلوهای ایست ممنوع، حمل با جرثقیل و اجرای طرح مربوط در محدوده فرمانداری و طول خیابان طالقانی است.

رضایی‌زاده تصریح کرد: در زمینه کنترل و برخورد قانونی با تخلف‌های حادثه‌ساز در سطح حوزه استحفاظی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک شهرستان جیرفت مجددا راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: اجرای قانون جدید با استقبال عمومی برای ایجاد نظم در سطح شهر مواجه شده است.

رضایی‌زاده با تأکید بر اینکه قانون جدید محدودیت نیست و تلاش برای ایجاد نظم و امنیت است، ابراز داشت: حفظ حقوق شهروندی همواره در اولویت است و همه قوانین راهنمایی و رانندگی در راستای منافع عمومی به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی جیرفت گفت: در زمینه راه‌اندازی ایستگاه عنبرآباد درخواست باید کارشناسی باشد و به تصویب شورای ترافیک برسد تا اجرایی شود.

وی اذعان داشت: سایر ارگان‌ها مانند شهرداری باید در کاهش ترافیک همکاری لازم را داشته باشند.

رضایی‌زاده عنوان کرد: از مردم جیرفت که برای اجرای قانون جدید در راستای ایجاد محیط امن ترافیکی همکاری داشته‌اند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول