اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فارس صورت می‌گیرد

اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی با 10 کد جدید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: از ابتدای دی ماه سال جاری قانون راهنمایی و رانندگی را با 10 کد جدید اجرا می‌کنیم.

اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی با 10 کد جدید
محمدرضا ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولتی سعی کنند برای سرویس ایاب و ذهاب کارکنان خود از خودروهای فرسوده، دودزا که معاینه فنی ندارند، استفاده نکنند تا هوا و تنفس پاک را به شهروندان خود هدیه دهیم.
وی افزود: در راستای قانون جدید راهنمایی و رانندگی با همکاری رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسبی انجام شده که بستر آماده است و مردم آگاهی لازم را به دست آورده‌اند و در این راستا در اجرای قانون جدید کمترین تنش را داشته‌ایم.
این مسئول انتظامی افزود: قبل از اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی، هر زمان برای حضور در مرکز پر ترافیک شیراز و هسته مرکزی این شهر به عنوان پلیس راهور حضور پیدا می‌کردم یک دسته 25 تایی برگ جریمه به دلیل ایستادن در توقف ممنوع، در چند دقیقه تمام می‌شد اما در حال حاضر کمتر در این خیابان جریمه انجام می‌شود که بیانگر بالا رفتن آگاهی و فرهنگ انتظامی مردم و کاهش تخلفات است.
رئیس پلیس راهنمایی  و رانندگی استان فارس اضافه کرد: از ابتدای دی ماه سال جاری قانون راهنمایی و رانندگی را با 10 کد جدید اجرا می‌کنیم که تاکنون با بروز کمترین تنش، موفقیت‌های خوبی که حاصل از کاهش تخلفات بوده است را کسب کرده‌ایم و در این راستا باید سعی شود، قبل از انجام کامل قانون جدید ابتدا فرهنگ‌سازی‌ها و آگاهی‌های لازم داده شود تا در هنگام اعمال قانون با کمترین تنش روبه‌رو باشیم.
ضیایی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات در رانندگی‌ها در این شهر، مورب و دوبله ایستادن در میدان‌ها و مقابل مغازه‌هاست که باید کاهش پیدا کند.
رئیس پلیس راهور استان فارس همچنین با بیان اینکه در برخورد با خودروهای میوه‌فروش توقف و کوتاهی نکرده‌ایم، ابراز داشت: با این خودروها به عنوان مزاحم و سد معبر برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول