اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد

کاهش تصادفات در 2 روز نخست اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در پی اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی در پنجشنبه و جمعه این هفته حوادث جاده‌ای استان نسبت به روزهای مشابه ماه قبل کاهش چشمگیر داشته است.

کاهش تصادفات در 2 روز نخست اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی
خسرو کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: با وجود اینکه پنجشنبه و جمعه‌ها به طور اعم تردد در حوزه‌های برون شهری افزایش پیدا می‌کند و تصادفات بیشتر از سایر روزهاست اما با اجرای قانون جدید و ایجاد بازدارندگی لازم در دو روز اول اجرای این طرح تصادفات نسبت به روزهای مشابه قبل کاهش چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: هدف از اجرای مرحله دوم قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی اصلاح رفتار ترافیکی، بازدارندگی و تغییر رفتار رانندگان بوده و صرفا جریمه کردن و کسب درآمد برای دولت نیست.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس برآوردی که کرده‌ایم 8/79 درصد از حوادث جاده‌ای حوزه پلیس راه استان برابر گواهی پزشکی قانونی بر اثر ضربه به سر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال جدید 417 نفر تلفات جاده‌ای داشته‌ایم که نشان از نبستن کمربند ایمنی دارد بنابراین برای حفظ جان مسافران تاکید می‌شود که آن‌ها حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند.
کوثری اضافه کرد: به همکاران پلیس راه دستور داده شده که برای حفظ جان مردم با قدرت هر چه تمام‌تر در مورد نبستن کمربند ایمنی اعمال قانون کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای حوزه راه استان داریم که مردم در جریان آن قرار خواهند گرفت.
کوثری در پایان اظهار امیدواری کرد که مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در حوزه‌های برون شهری رعایت قانون نهادینه شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول