اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان:

25 هزار هنر‌جو کرمانی مشغول فرا‌گیری مهارت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: 25 هزار هنر‌جو در استان کرمان در قالب 210 رشته مختلف با گذراندن 7.5 میلیون ساعت مشغول فرا‌گیری مهارت هستند. .

25 هزار هنر‌جو کرمانی مشغول فرا‌گیری مهارت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مهدی ابراهیم‌نژاد ظهر امروز در آیین راه‌اندازی کارگاه قالیبافی و پته‌دوزی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند از مراکز موفق و نمونه استان کرمان است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اساس تولید ملی و نمونه بارز حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسزایی در اشتغال، کمک به صنعت و تولید و خدمات دارد.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: در این راستا تلاش داریم آموزش‌ها را از نظر کمی و کیفی توسعه دهیم و جایگاه واقعی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به جامعه بشناسانیم.

وی از آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای 7.5 میلیون نفر ساعت در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون 25 هزار هنر‌جو در استان کرمان در قالب 210 رشته مختلف‌ با گذراندن 7.5 میلیون ساعت مشغول فرا‌گیری مهارت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با اشاره به نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: مربیان باید در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام تلاش ‌خود را برای محقق شدن شعار سال جاری و تربیت نیروی انسانی زبده و متخصص به کار گیرند.

وی خاطر‌نشان کرد: آموزش‌های مهارت و فناوری به عنوان یکی از ارکان اصلی توانمند‌سازی سرمایه‌های انسانی امکان ثروت‌آفرینی متناسب با استعدادهای افراد و نیاز بازار کار را فراهم می‌آورد.

ابراهیم‌نژاد افزود: 100 درصد آموزش دیده‌های مراکز فنی و حرفه‌ای جذب بازار کار شده‌اند و در این راستا با مراکز مختلف تفاهمنامه داریم از جمله در حوزه‌های علمیه، کانون‌های مساجد و کمیته امدا‌د آموزش‌های لازم داده می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول