اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد

برگزاری کارگاه مهارت‌افزایی مدیریت مصرف انرژی در میناب

خبرگزاری فارس: به همت کانون بسیج مهندسین و با همکاری ادارات برق، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کارگاه مهارت‌افزایی مدیریت مصرف انرژی در بخش‌های برق، آب و سوخت در میناب برگزار شد.

برگزاری کارگاه مهارت‌افزایی مدیریت مصرف انرژی در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس کانون بسیج مهندسین میناب پیش از ظهر امروز در این کارگاه با بیان اینکه حفظ منابع انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به درست مصرف کردن در زمینه انرژی را امری ضروری دانست و اظهار داشت: مدیریت مصرف انرژی در خانه و کشاورزی کمک فراوانی به حفظ منابع انرژی و انتقال آن به نسل‌های آینده می‌کند.

حمید ساعدپناه با تشریح خدماتی که برعهده کانون بسیج مهندسین است، بیان داشت: این کارگاه آموزشی برای ارتقای سطح مهارت مسئولان انرژی در دستگاه‌های اجرایی و ادارات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه گسترش فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در روستاها و مناطق اقدامات موثری را انجام دهیم.

رئیس کانون بسیج مهندسین با اشاره به فلسفه بسیج مهندسین ابراز داشت: تلاش و پی‌گیری و کمک به کارآمدی نظام اسلامی در زمینه فنآوری و مدیریتی از رسالت اصلی بسیج مهندسین است.

این مسئول از تقویت بسیج مهندسین در میناب خبر داد و بیان داشت: بسیج مهندسین در راستای بهبود و پیشرفت امور برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای شهرستان در نظر دارد.

ساعدپناه افزود: شناسایی و جذب نیروهای بومی مستعد و خلاق که در دیگر نقاط کشور مشغول خدمت هستند از دیگر برنامه‌های بسیج مهندسین میناب برای ارائه خدمت به مردم این شهرستان است.

فرماندار میناب نیز در این مراسم از بسیج مهندسین به عنوان نیروهای جوان با ایمان و اعتقاد قلبی یاد کرد و گفت: این نیروها می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای اساسی استان و شهرستان در حوزه‌های مختلف باشند.

مسعود قانعی‌فرد عنوان کرد: میناب نیازمند تعامل و هم‌دلی است و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کاردان در حوزه‌های گوناگون در سایه اتحاد و یکپارچگی توام با عزم راسخ برای خدمت‌رسانی، سبب رشد و توسعه منطقه و رفاه مردم می‌شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف در جامعه، اضافه کرد: کارشناسان و متخصصان با همکاری دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و جراید باید گام‌های اساسی در این زمینه بردارند.

فرماندار میناب هم‌چنین خواستار تشکیل کمیته‌هایی برای بسط و گسترش فرهنگ صحیح مصرف انرژی به صورت جهادی در این شهرستان شد.

هم‌چنین ارائه مدیریت مصرف برق، آب و سوخت از برنامه‌های این کارگاه آموزشی بود.

در این کارگاه آموزشی 100 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان انرژی ادارات شرکت داشتند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول