اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فنی و حرفه‌ای کرمانشاه برگزار می‌کند

چتر مهارت بر سر کودکان و نوجوانان کرمانشاهی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: 50 هزار دانش‌آموز در تابستان امسال آموزش فنی و حرفه‌ای می‌بینند.

چتر مهارت بر سر کودکان و نوجوانان کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی‌و حرفه‌ای استان کرمانشاه، فرشید امیری گفت: این اداره‌کل به‌ دنبال ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان در راستای تحقق شعار "هر ایرانی یک مهارت"، و شناسایی و پرورش استعدادهای مهارتی استان؛ تابستان امسال نیز آموزش‌های مهارتی را در قالب 13 حرفه متنوع ارائه می‌دهد.

امیری ادامه داد: این آموزش‌ها با هدف کشف و پرورش استعدادهای مهارتی، افزایش قدرت تفکر در دانش‌آموزان و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی در خانواده‌های کرمانشاهی و پرورش نسلی خلاق و مبتکر به‌ صورت یک چتر مهارتی در مقاطع تحصیلی مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: دوره‌های آموزشی مساله محور تابستانه، در قالب هفت رشته مهارتی شامل الکترونیک مکانیک–کامپیوتر، هوافضا، عمران، مهندسی شیمی، آی‌تی، صنایع دستی ، بازرگانی و 13 حرفه آموزشی نظیر ربات جنگجو، ربات مسیر یاب، زیر دریایی مدل، هواپیمای مدل، سازه‌های ماکارونی، کمیکار(خودروهایی با انرژی شیمیایی)، قطعات پلاستیکی، کامپوزیت و فایبرگلاس، عروسک سازی، انیمیشن و متحرک سازی، طراحی سایت و هک و نفوذگری در شبکه، گیوه‌بافی، بورس و تجارت الکترونیک، E-KIDS و ICDL به دانش آموزان ارائه می‌شود.

وی افزود: محل برگزاری دوره‌های آموزشی، نزدیک‌ترین مکان به محل سکونت فراگیران است.

امیری گفت: پس از پایان دوره‌های آموزشی، کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در حرفه‌های مختلف به‌صورت جداگانه در مسابقه‌ای بزرگ با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول