اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

رشد 20 درصدی ارائه آموزش‌های مهارتی به نانوایان اصفهانی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش در صنایع اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: سال گذشته فنی و حرفه‌ای استان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف به نانوایان موجود در سطح استان با رشد 20 درصدی مواجه شده است.

رشد 20 درصدی ارائه آموزش‌های مهارتی به نانوایان اصفهانی

ایرج توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعهدات این اداره در سال گذشته در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی به نانوایان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای اصفهان از اواخر سال 1389 تفاهمنامه‌ای را مبنی بر آموزش نانوایان موجود در سطح استان با اداره غله منعقد کرده است.

وی با اشاره به اینکه توانمند شدن این افراد در زمینه نانوایی از مهم‌ترین اهداف انعقاد این تفاهمنامه به شمار می‌رود، اضافه کرد: براساس این تفاهمنامه اداره غله باید اعتبارات مورد نیاز در راستای مواد مصرفی و کارگاه‌های مورد نیاز را برای برگزاری این دوره‌های آموزشی تأمین کند.

رئیس آموزش در صنایع اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته فنی و حرفه‌ای استان در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف به نانوایان موجود در سطح استان با رشد 20 درصدی مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته آموزش‌های مهارتی به بیش از چهار هزار نفر از نانوایان موجود در سطح استان ارائه شده است، ادامه داد: البته در سال جاری نیز تعهدات فنی و حرفه‌ای استان در زمینه آموزش نانوایان ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بیش از 4 هزار نفر از نانوایان اصفهانی است.

توکلی تاکید کرد: استان در سال گذشته مقام دوم را در سطح کشور در زمینه آموزش نانوایان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول