اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته صورت گرفت

رهگیری وضعیت اشتغال 15 هزار مهارت آموخته اصفهانی

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول واحد مشاوره اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی یک سال گذشته وضعیت اشتغال بیش از 15 هزار نفر از مهارت آموختگان موجود در سطح استان رهگیری شده است.

رهگیری وضعیت اشتغال 15 هزار مهارت آموخته اصفهانی

حسین صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به عملکرد ویژه واحد مشاوره و هدایت شغلی این اداره اظهار داشت: عملکرد این مجموعه طی یک سال گذشته در 46 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای موجود در سراسر استان رشد 63 درصدی تعهد رهگیری اشتغال مهارت آموختگان استان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تعهد رهگیری اشتغال این مجموعه به تعداد 9 هزار و 200 نفر بوده است، اضافه کرد: واحد مشاوره و هدایت شغلی این اداره طی سال گذشته عملکرد بارز و قابل توجهی را در راستای بازدید از کارگاه‌های آموزشی، مشاوره تشخیصی، مشاوره فردی و گروهی و سایر موارد داشته است.

کارشناس مسئول واحد مشاوره اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: طی یک سال گذشته وضعیت اشتغال بیش از 15 هزار نفر از مهارت آموختگان موجود در سطح استان رهگیری شده است.

وی ادامه داد: واحد مشاوره و هدایت شغلی فنی و حرفه‌ای به صورت مجزا در 12 مرکز استان مستقر بوده که مراکز فنی و حرفه‌ایICT اصفهان، نجف‌آباد، آران و بیدگل، سمیرم، نائین، تیران و کرون و صنایع غذایی از جمله این مراکز به شمار می‌رود.

صادقی با اشاره به اینکه بالغ بر 9 هزار نفر ساعت نیز از خدمات ارائه شده توسط واحد مشاوره و هدایت شغلی در این مراکز بهره‌مند شده‌اند، تاکید کرد: البته این واحد نسبت به تعهد خود نیز در این بخش رشدی معادل پنج درصد داشته است.

وی به برنامه‌های این مجموعه برای سال جاری اشاره کرد و افزود: انجام تعهد مشاوره و هدایت شغلی در 14 مرکز استان به تعداد 11 هزار و 304 نفر و رهگیری وضعیت اشتغال مهارت آموختگان در 49 مرکز به تعداد 13 هزار و 129 نفر از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این مجموعه در سال جاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول