اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهلت ثبت‌نام سیزدهمین مسابقات ملی مهارت تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت تا چهارم خردادماه سال جاری خبر داد.

مهلت ثبت‌نام سیزدهمین مسابقات ملی مهارت تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، حبیب‌الله کارگر اظهار داشت: ثبت‌نام این دوره از مسابقات ملی مهارت که از 26 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است تا تاریخ چهارم خردادماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات ملی مهارت می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر استان نسبت به ثبت‌نام خود به صورت الکترونیکی از طریق پورتال این سازمان اقدام کنند.

وی عنوان کرد: مرحله شهرستانی سیزدهمین مسابقات ملی مهارت خردادماه سال جاری انجام می‌شود و برگزیدگان این مرحله در مرحله استانی که به صورت پروژه عملی 29 و 30 تیرماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و قبول‌شدگان مرحله استانی به مرحله کشوری که شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

کارگر ادامه داد: برگزیدگان نهایی این دوره از مسابقات ملی مهارت به همراه برگزیدگان دوازدهمین مسابقات ملی مهارت که 29 بهمن تا دوم اسفندماه سال گذشته برگزار شد، پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی برای حضور در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2013 در کشور آلمان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارت و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم و جلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف برای مشارکت در مسابقات ملی مهارت، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی را از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت اعلام کرد.

کارگر خاطرنشان کرد: برگزیدگان کشوری مسابقات ملی مهارت علاوه بر دریافت جایزه، مدال و لوح یادبود و شرکت در مسابقات جهانی با عضویت در بنیاد ملی نخبگان کشور از امتیازات خاص نخبگان نیز برخوردار می‌شوند، هم‌چنین برگزیدگان ذکور مرحله کشوری این مسابقات در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم و لیسانس از سهمیه سرباز مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و برگزیدگان ذکور دارای مدرک تحصیلی دیپلم از سهمیه سرباز کارشناس سازمان با رعایت ضوابط تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ستاد کل نیروهای مسلح ناجا بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش‌دیدگان آموزش فنی و حرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی هم‌چنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول