اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی:

حفظ موفقیت‌ها در ورزش نیازمند پشتیبانی مسئولان است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی گفت: حفظ موفقیت‌ها در ورزش، نیاز به پشتیبانی و حمایت مسئولان دارد.

حفظ موفقیت‌ها در ورزش نیازمند پشتیبانی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حسین معماریان اظهار داشت: 2 سال اخیر رشد قابل توجهی در ورزش ژیمناستیک استان رخ داده است اما حفظ این روند مهم‌تر از به دست آوردن این موفقیت‌ها است.

وی افزود: ورزش در کشور ما به صورت گلخانه‌ای اداره می‌شود و بر روی ورزشکاران بعد از استعدادیابی سرمایه‌گذاری می‌شود در صورتی که باید ورزش به صورت رایگان در اختیار افراد جامعه قرار گیرد تا استعدادهای زیادی بارور شوند و پشتوانه‌سازی لازم به صورت دائم در کشور انجام گیرد.

وی با اشاره به معضلات خصوصی‌سازی در ورزش اظهار کرد: خصوصی‌سازی در ورزش با روش کنونی سبب شده است اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش هزینه‌ها، ورزش کردن را از سبد هزینه‌های خود خارج کنند که این موضوع موجب تحمیل هزینه‌های اجتماعی بر کشور شده است.

دبیر هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی وظیفه هیئت‌ها را تمرکز بر ورزش قهرمانی دانست و گفت: به سبب کمبود امکانات و منابع مالی، هیئت‌ها مجبورند سالن‌های در اختیار خود را برای جبران هزینه‌ها اجاره دهند تا بتوانند هزینه‌های جاری و قسمتی از هزینه‌های ورزش‌های همگانی و قهرمانی خود را تامین کنند که این امر خود سبب عدم تمرکز بر ورزش شده است.

وی خاطرنشان کرد: به سبب عدم توجه به مسائل حرفه‌ای و قهرمانی سهم استان‌ها از ورزش قهرمانی کشور در حال کاهش است و ورزشکارانی که در هر استان با زحمت فراوان پرورش می‌یابند جذب استان‌هایی با امکانات بیشتر مانند تهران یا اصفهان می‌شوند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول