اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه شب

مشعل المپیاد ورزشی دانشگاه‌های غیردولتی کشور روشن شد

خبرگزاری فارس: مشعل نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی سراسر کشور شنبه شب در آمل روشن شد.

مشعل المپیاد ورزشی دانشگاه‌های غیردولتی کشور روشن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل شنبه شب مشعل نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی سراسر کشور به میزبانی آمل روشن شد و 900 دانشجوی ورزشکار دختر و پسر رقابت خود را در 11 رشته ورزشی آغاز کردند.

صیدانلو مدیرکل دفتر گسترش و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رضوانی معاون مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم و تحقیقات و نوروزی قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی کشور از مهمانان ویژه آئین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات انتخابی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی کشور بودند.

دبیر کل اجرایی مسابقات انتخابی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در این مراسم بیان داشت: 888 دانشجوی مراکز و دانشگاه‌های غیر دولتی و غیرانتفاعی کشور در این رقابت‌ها حضور دارند که 653 ورزشکار مرد بوده و 235 نفر دیگر زن هستند.

لطفعلی یزدانی اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از شنبه این هفته آغاز شده و به مدت 9 روز ادامه دارد که آئین اختتامیه آن با معرفی نفرات برتر در روز یکشنبه هفت خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در این دوره از رقابت‌ها 11 رشته برای پسران در نظر گرفته شده و دختران نیز در هشت رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند گفت: دانشجویان در رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، شنا، کشتی آزاد و فرنگی، بدمینتون، تکواندو و دوومیدانی با هم به رقابت می‌پردازند که دختران به غیر از سه رشته فوتبال و کشتی آزاد و فرنگی در مابقی رشته‌ها در این المپیاد فعالیت دارند.

یزدانی اذعان داشت: دانشجویان هشت منطقه دانشگاهی از 30 استان کشور در این المپیاد شرکت دارند که با پایان یافتن مرحله انتخابی افراد برتر دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی برای شرکت در المپیاد دانشجویان کشور که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اواخر تیر ماه و اوایل مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول