اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات چهارجانبه پهلوانی

استعدادهای ورزش پهلوانی کرمان جذب می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: برگزاری مسابقات چهار‌جانبه در شهرستان‌ها می‌تواند در جذب استعدادها مؤثر باشد.

استعدادهای ورزش پهلوانی کرمان جذب می‌شوند

ایرج کامیابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه جام پهلوان رضایی‌فر در رفسنجان برگزار و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها بین چهار تیم رفسنجان، سیرجان، زرند و کرمان در رشته هنرهای فردی، کشتی زورخانه‌ای و پهلوانی به میزبانی رفسنجان برگزار شد.

کامیابی تصریح کرد: در این رقابت‌ها در مسابقات کشتی رفسنجان اول شد، در رشته هنرهای فردی شامل سنگ، چرخ تیز و چمنی، میل بازی و کباده، کرمانی‌ها به مقام قهرمانی رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته چهارمیل بزرگسالان حسین باقی از کرمان به مقام نخست دست پیدا کرد‌ و در کباده بزرگسالان علی سیستانی از کرمان و خراسانی از نوجوانان اول شدند.

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان بیان داشت: در دو میل و چهارمیل نوجوانان شیخ‌بهایی از کرمان اول شد، در چرخ تیز بزرگسالان حجت رشید‌زاده از کرمان و چرخ چمنی مهدی نگارستانی از کرمان اول شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه نخستین دوره این مسابقات با هدف ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان برگزار شد، انتظار می‌رود، شهرستان‌های دیگر نیز میزبان برگزاری دوره‌های بعدی مسابقات باشند.

کامیابی گفت: هدف از این مسابقات جذب استعدادهای پهلوانی و زورخانه‌ای در استان کرمان است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول