اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزار و 300 ورزشکار سازمان‌یافته

شهرستان جوین فقط یک سالن ورزشی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین گفت: در حال حاضر این شهرستان با هزار و 300 ورزشکار سازمان‌ یافته فقط دارای یک سالن ورزشی است.

شهرستان جوین فقط یک سالن ورزشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدجواد عباس‌آبادی گفت: این شهرستان با 60 هزار جمعیت و هزار و 300 ورزشکار فعال فقط دارای یک سالن ورزشی آن هم بدون هر گونه لوازم و امکانات ورزشی است.

وی افزود: کف‌پوش این سالن بسیار نامناسب و غیر استاندارد بوده که طی مکاتباتی هنوز نتیجه‌ای به منظور بهینه‌سازی آن حاصل نشده است.

وی در ادامه گفت: با گذشت 3 سال از تخصیص استادیوم ورزشی به این شهرستان تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین، نداشتن مربی و داور کافی به منظور برگزاری مسابقات و تمرینات ورزشی، کمبود اعتبارات ورزشی برای تقویت هیئت‌های ورزشی، نداشتن وسیله‌نقلیه برای اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات استانی و نداشتن حق رأی در مجامع انتخابی هیئت‌های ورزشی استان را از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد.

عباس‌آبادی عربی فعالیت ورزشی بخش بانوان را منوط به داشتن نیروی متخصص در این زمینه دانست و گفت: کمبود نیروی انسانی به منظور ساماندهی امور ورزشی به ‌ویژه در بخش بانوان یکی دیگر از مشکلات این اداره محسوب می‌شود.

وی در ارتباط با فعالیت‌های این اداره در دو ماهه نخست سال 91، اظهار کرد: اعزام تیم کشتی با چوخه شهرستان جوین به مسابقات کشوری در شهرستان‌ اسفراین و نیشابور و برگزاری مسابقه کشتی با چوخه در روستاهای عباس‌آباد عرب، محله آق‌قلعه، بداغ‌آباد، برغمد و کلاته عرب از جمله برنامه‌هایی است که توسط این اداره انجام شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول