اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

یوروویژن قطعاً برای آذربایجان دردسرساز خواهد شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با توجه به باورهای عمیق مردم آذربایجان، به طور قطع یوروویژن برای آذربایجان دردسرساز خواهد شد.

یوروویژن قطعاً برای آذربایجان دردسرساز خواهد شد

زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به برگزاری رژه هم‌جنس‌بازان در آذربایجان افزود: با توجه به باورهای عمیق مردم آذربایجان، این اقدام ضد انسانی و ضد ارزش به طور قطع برای حاکمیت این کشور دردسرساز خواهد بود.

وی تأکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر با دسیسه و توطئه کشورهای غربی حکومت‌هایی در ممالک اسلامی بر سر کار آمدند که هیچ سنخیتی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشورها ندارند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: به عنوان مثال در مصر که اکثریت مطلق مردم آن مسلمان هستند، یک حکومت دست‌پروده غربی‌ها حضور داشت و در برخی از کشورهای عربی منطقه نیز شاهد قدرت یافتن چنین حکومت‌هایی بودیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: مسیر حرکتی این حکومت‌ها با اعتقادات و باورهای مذهبی مردم در تضاد بوده و به همین دلیل طی سال‌های اخیر شاهد اعتراض‌های گسترده چندین کشور اسلامی و سرنگونی حکومت‌های دست‌نشانده در این ممالک بودیم.

الهیان با تقبیح طرح دولت باکو برای برگزاری مراسم رژه هم‌جنس‌بازان اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثریت مطلق مردم آذربایجان مسلمان هستند، این برنامه در تضاد عمیق با باورها و اعتقادات مردم مسلمان آذربایجان قرار داشته و به طور قطع آنها در برابر چنین طرحی سکوت نخواهند کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان با اشاره مجدد به سرنگونی حکومت‌های دست‌نشانده‌ای مانند قذافی‌ها و حسنی‌ مبارک‌ها خطاب به دولت باکو گفت: باید از رخدادهای یک ساله اخیر در ممالک اسلامی درس عبرت گرفته و اقداماتی نداشت که منجر به خروش انقلابی مسلمانان آذربایجان شوید.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول