اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با رویکردهای فرهنگی جدید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در عرصه‌های مختلف، مهم‌ترین راهکار بهره‌گیری از رویکرد فرهنگی جدید در این عرصه است.

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با رویکردهای فرهنگی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان بوشهر اظهار داشت: امروز تهاجم فرهنگی با گستره افکار و اندیشه‌های ما در نبرد و ستیز است و یکی از بسترهای مهم برای مقابله با آن ایجاد زیرساخت‌ها با رویکرد فرهنگی است.

وی افزود: با تغییر راهکارها و ارائه طرح‌هایی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌ها باید در حوزه فرهنگ و تحکیم و تعالی خانواده گام برداریم.

رئیس کارگروه اجتماعی فرهنگی و خانواده استان بوشهر ادامه داد: جلسات کارگروه باید حول محور ارتقای شاخص‌های فرهنگی بوده و این مهم جز با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از سرمایه‌های معنوی ممکن نیست.

شنبدی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، بر ارائه الگوی متعالی از جایگاه زن با تأسی از سیره آن بزرگوار برای تقویت فرهنگ اسلامی و تعمیق و توسعه باورهای دینی تاکید کرد و اظهار داشت: سیره ائمه معصومین الگویی جهانی برای همه مسلمانان است و برای اینکه در حوزه فرهنگ کارهای بزرگ و استراتژیک شکل بگیرد باید از این اصل استفاده کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: برای مقابله و رویارویی با تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی باید رویکرد خود را در راستای تقویت باورهای دینی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی گسترش دهیم.

نصرالله شفیعی ضمن تشریح محورهای هفت‌گانه طرح تحول اجتماعی افزود: هفت کمیته طرح تحول اجتماعی در استان در راستای هفت محور طرح تحول اجتماعی کشور فعالیت می‌کنند.

‌وی اظهار داشت: هم‌اکنون ارتقای شاخص‌های فرهنگی در اولویت کار کارگروه است و اجرای طرح تحول اجتماعی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را به شیوه مؤثری ممکن می‌سازد.

شفیعی از رؤسا و اعضای کمیته‌های هفت‌گانه طرح تحول اجتماعی خواست تا با توجه به محوریت کمیته‌های مورد نظر برنامه‌ریزی و فعالیت کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول