اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

تهاجم به مقدسات مسلمانان بی‌پاسخ نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کرج گفت: کشورهای استکباری تهاجمی همه‌جانبه به مقدسات و اعتقادات مسلمانان آغاز کرده‌اند که به طور قطع بی‌پاسخ نخواهد ماند.

تهاجم به مقدسات مسلمانان بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل روز جهان اسلام اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی توهین به اسلام و مسلمانان را به اوج رسانده و هر روز شاهد یک بی‌حرمتی جدید هستیم.

وی تصریح کرد: یک روز قرآن این کتاب مقدس مسلمانان را در آمریکا به آتش می‌کشند و روز دیگر با اجیر کردن خواننده‌‌ای مبتذل ترانه‌های بی‌ارزشی را منتشر می‌کنند که حاوی توهین به اسلام و مسلمانان است.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:‌ این توهین‌ها با هدایت کشورهای استکباری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و سران اروپا و آمریکا باید منتظر پاسخ مسلمانان باشند، چرا که این توهین‌ها را هرگز بی‌پاسخ نگذاشته‌ایم.

* هدف غرب شکست اتحاد و اقتدار مسلمانان است

کازرونی با بیان اینکه کشورهای غربی با توهین به مقدسات مسلمانان می‌خواهند اتحاد و اقتدار ما را خدشه‌‌دار کنند، گفت: این در حالی است که عزم امت اسلامی با هر یک از این وقایع دردناک برای مقابله با تهاجم غرب جدی‌تر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رخدادهای خونین بحرین اشاره کرد و افزود: اگر قرار بود با توپ و گلوله مسلمانان دست از اعتقادات خود بردارند،‌ امروز جوانان بحرینی پس از 15 ماه مقاومت این‌گونه در برابر آل‌سعود و آل‌خلیفه ایستادگی نمی‌کردند.

خطیب جمعه شهرستان کرج ادامه داد: مسلمانان و علمای اسلامی باید در مقابل حکومت بحرین که حقوق مسلم مردم خود را نقض می‌کند، ایستادگی کرده و اجازه ندهند که خون مسلمان بی‌گناه این‌گونه بر زمین ریخته شود.

کازرونی در ادامه به طرح نابخردانه عربستان برای الحاق بحرین به این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به طور قطع شکست خواهد خورد، چرا که جوانان بحرینی دیگر نمی‌خواهند تحت سلطه حاکمان زورگو چه آل‌خلیفه و چه آل‌سعود زندگی کنند.

وی خطاب به آل‌سعود گفت: بهتر است دست از این رفتار برداشته و در کنار مردم بحرین قرار گیرند تا در میان امت اسلامی جایگاه خود را بیش از این از دست ندهند.

* سوم خرداد نماد مقاومت برای ایرانیان است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و شهرستان کرج در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز به در پیش بودن سالروز سوم خرداد اشاره و خاطرنشان کرد: این روز نماد مقاومت و پیروزی در نظر ایرانیان است.

کازرونی در پایان تاکید کرد: در این روز با دست‌های خالی خرمشهر را آزاد کردیم و مردم ما هم‌چون آن دوران مقدس برای دفاع از انقلاب خود آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول