اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 120 میلیارد ریال

پل پنجم دزفول چهارم خرداد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول گفت: پل پنجم شهر دزفول با اعتبار 120 میلیارد ریال چهارم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

پل پنجم دزفول چهارم خرداد افتتاح می‌شود

محمدعلی دوائی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: این پروژه بهار سال 83 با اعتبار اولیه 29 میلیارد ریال با مدت اجرای دو سال کلید خورد ولی به دلیل عدم تامین اعتبار مالی، روند اجرایی آن با فراز و نشیب رو‌به‌رو شد.

وی افزود: در سال 89 شهرداری دزفول این پل را با پیشرفت 60 درصدی تحویل گرفت و روند ساخت پل سرعت بیشتری یافت ولی باز به علت تامین نشدن اعتبار لازم از سرعت کار مورد نظر ما فاصله داشت.

 

این مقام مسئول افزود: در اواخر سال گذشته با تامین اعتبار استانی و همچنین تزریق اعتبار از محل درآمدهای شهرداری، سرعت پروژه افزایش یافت و در شرایط کنونی پروژه در روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، پل به مردم شریف دزفول هدیه خواهد شد.

شهردار دزفول اظهار داشت: تاکنون 120 میلیارد ریال برای ساخت پل با عرض 17 متر و طول 460 متر، دسترسی‌ها و میدان مقابل آن (میدان امام علی ع) هزینه شده است که از حیث اعتبار جزو بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که در شمال استان خوزستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با بهره‌برداری از پل پنجم دزفول، ارتباط محورهای ورودی شهر از جمله شهرهای جنوب دزفول به غرب دزفول از طریق کمربندی جنوب و غرب این شهر میسر می‌شود.

شهردار دزفول در پایان از مردم شریف دزفول دعوت کرد تا مانند همیشه شهرداری را حمایت کرده و در مراسم افتتاحیه پل پنجم که در روز 4 خرداد راس 9 شب برگزار می‌شود حضور به هم رسانده و در بهره‌برداری از این پروژه سهیم باشند.

انتهای پیام/ز30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول