اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

اجرای پل ایستگاه سرعین در توان شهرداری نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: اجرای پل ایستگاه سرعین از لحاظ تامین اعتبار و هزینه پیش‌بینی شده در توان شورا و شهرداری اردبیل نیست.

اجرای پل ایستگاه سرعین در توان شهرداری نیست

محمد اصلانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در طراحی و برآورد اولیه برای اجرای پل روگذر ایستگاه سرعین مبلغی حدود 3 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که مقرر بود با کمک وزارت کشور و تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی به شکل فوق‌العاده اجرایی شود که همراهی خوبی را در این زمینه در سال‌های گذشته شاهد نبودیم.

وی اهمیت احداث این پل را در تکمیل دیگر پل‌های روگذر بسیار با اهمیت توصیف کرد و گفت:‌ شورا و شهرداری با دست خالی نمی‌تواند اجرای پروژه را آغاز کند ولی امیدواریم با رفع موانع موجود و با هدف تسهیل امر ترافیک شهری در طول کمربندی اول این پروژه عملیاتی شده و برخی موانع و مشکلات از بین برود.

رئیس کمیسیون ترافیک شهری شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: البته یک طرفه کردن خیابان ساحلی اردبیل در تسهیل ترافیک و عبور و مرور راحت مردم اثر مثبتی گذاشته ولی همچنان در داخل شهر یکسری تقاطع وجود دارد که مشکلاتی را به وجود آورده است.

اصلانیان نمونه این تقاطع‌ها را مربوط به عالی‌قاپو، چهارراه امام و بازار توصیف کرد و گفت: برای حل مشکل ترافیکی و باز کردن گره کور در این تقاطع‌ها به حرکت‌های تاثیر‌گذاری در بازگشایی معابر و خیابان‌ها نیاز داریم که همراهی مردم می‌تواند منجر به این کار شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با ارزیابی عملکرد شورای سوم به خبرنگار فارس تصریح کرد: اجرای کمربندی دوم با کندروها و تندروهای تاثیر‌گذار احداث چندین پارک بزرگ، احداث پنج پل روگذر و چندین پل نیمه تمام دیگر و همچنین تلاش برای حل مشکلات مقطعی تردد سهل مردم را از اقدامات مثبت شورای سوم اعلام کرد.

عضو شورای شهر اردبیل اولویت شورا را در آینده به همراهی خوب شهرداری با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد و گفت: ما هم اکنون در بحث آسفالت شکل ایده‌الی را نداریم که شایسته است در این زمینه با کارگشایی و حل برخی از مشکلات هم کیفیت تولید و هم توزیع آسفالت را ارتقا دهیم.

اصلانیان از بهبود وضعیت رفت و روب شهری نسبت به اوایل سال خبر داد و بیان داشت: بخش عظیمی از اعتبارات عمرانی شهرداری امسال به آسفالت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام اختصاص یافته است که انتظار می‌رود در سال آخر عمر شورای سوم بسیاری از اهداف تحقق عینی پیدا کند.

وی یادآور شد: هر چند نمره واقعی شورای سوم را باید مردم بدهند اما به نظر می‌رسد با ارفاق می‌توان نمره 17 را برای شورای سوم لحاظ کرد و زحمات این مجموعه را قدر دانست.

عضو شورای شهر اردبیل یکی از برجسته‌ترین ویژگی شورای سوم را همدلی تمام اعضای شورای شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی نیز به دست آمده و پشتکار اعضای شورا و شهرداری در خدمت‌رسانی روز‌افزون است در سایه این همدلی است که باید تا آخرین روز عمر شورای سوم ادامه پیدا کند.

اصلانیان در پایان سخنان خود مطالبات مردم را به حق و شایسته تقدیر و توجه دانست و به خبرنگار فارس اظهار داشت: خواسته به حق مردم در آسفالت معابر و کوچه‌ها، اصلاح پیاده‌رو‌ها، توجه به رفت و روب شهری و یا ارائه خدمات متنوع در فصل زمستان و برف‌روبی‌های سریع از الزامات کاری ماست که هرگز نباید در این زمینه کوتاه آمده و یا رفتارهای دوگانه و مصلحتی را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول