اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 تا 10 خرداد

"عشق لرزه " در رشت روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: طراح و کارگردان نمایش "عشق لرزه" از اجرای این نمایش از 4 تا 10 خرداد امسال در رشت خبر داد.

"عشق لرزه " در رشت روی صحنه می‌رود

محمد پورجعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره اجرای نمایش عشق لرزه اظهار کرد: گروه تئاتر چیستا با همکاری آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی وارنیک نمایش عشق لرزه را اجرا می‌کند.

وی افزود: عشق لرزه نوشته «اریک امانوئل اشمیت» است که با بازی مهدی مخبری، تیما کریمی، راحله رحیمی، سحر عقیلی، و مریم یکتا فرد روی صحنه می‌رود و آهنگسازی این نمایش را آرش عشقی انجام می‌دهد.

وی زمان اجرای نمایش مذکور را از 4 تا 10 خرداد امسال به استثنای 4 خرداد، ساعت 17:30 عصر اعلام کرد و افزود: این نمایش در دیگر روزها ساعت 19 در سالن وارش مجتمع فرهنگی‌هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت اجرا می‌شود.

کارگردان نمایش عشق لرزه، درباره مضمون این نمایش اذعان کرد: نمایش عشق لرزه به دلیل پرداختن به مضامین انسانی و نزدیک شدن به خواست‌ها و نیازهای درونی انسان و نیز محوریت روابط صمیمانه و خصوصی بین انسان‌ها لحن جهان شمول دارد.

وی با اشاره به اینکه نظم و تناسب احساسات درونی انسان در این نمایشنامه مورد تاکید قرار می‌گیرد، تصریح کرد: عشق لرزه به هیچ عنوان قصد ندارد وارد حوزه روان‌شناسی شود بلکه به دلیل نزدیکی‌اش به اخلاقیات، به بعد اخلاقی درون انسان نزدیک می‌شود اما در عین حال نظم و تناسب احساسات درونی انسان را مورد تاکید قرار می‌دهد و زلزله احساسات را به عنوان محور تغییرات درونی و برهم زدن تناسب احساس‌های درونی قهرمان داستانش مطرح می‌کند.

پورجعفری خاطرنشان کرد: به منظور نگاهی انسانی و اخلاقی در راستای تحکیم بنیان خانواده، از خانواده‌های گیلانی دعوت می‌شود از این نمایش دیدن کنند.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول