اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

همکاری 40 مشاور در طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی «زندگی عاری از خطر» با هماهنگی و همکاری 40 نفر از مشاوران مدرسه‌ها اجرا شده است.

همکاری 40 مشاور در طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی

عبدالله عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در عصر جدید، پیشرفت علم و فناوری و گسترش روزافزون اطلاعات شرایط زندگی را تسهیل کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر تحولات سریع اجتماعی، تغییر سبک زندگی و پیچیدگی‌های آن، سلامت، بهداشت و آرامش روانی انسان‌ها را مورد تهدید قرار داده و با ایجاد مشکلات جدید پیش روی بشریت آسیب‌پذیری آنها را افزایش داده است.

عسکری تصریح کرد: در این راستا فعالیت‌هایی توسط واحد کارشناسی مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با هدف ارتقا سلامت روان دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان در سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام مدرسه‌های متوسطه شهر و روستا به ازای هر 12 نفر دانش‌آموز یک ساعت در هفته مشاوره داشته‌اند، ابراز داشت: ابلاغ مشاوره در مدرسه‌های راهنمایی و خاص ابتدایی نیز صادر شده است.

عسکری خاطر نشان کرد: همچنین طرح توانمندسازی روانی رفتاری در شش جلسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول متوسطه توسط مشاوران اجرا شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با اشاره به اجرای طرح آموزش قبل از ازدواج ویژه دانش‌آموزان پایه سوم متوسطه گفت: طرح رابطان هسته مشاوره نیز در مدرسه‌های ابتدایی با هدف ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره اجرا شده است.

عسکری عنوان کرد: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی «زندگی عاری از خطر» با هماهنگی و همکاری 40 نفر از مشاوران مدرسه‌ها اجرا شده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول