اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قروه عنوان کرد

عفاف، مهم‌ترین عامل حفظ زن از آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس:مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قروه گفت: گوهر عفاف مهم‌ترین عامل حفاظت از زنان در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

عفاف، مهم‌ترین عامل حفظ زن از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام حسن رستمی  ظهر امروز در جشن میلاد کوثر که به مناسب سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شخصیت فاطمه زهرا، در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است.

وی تصریح کرد: همه اهل ایمان به‌ویژه زنان مسلمان باید با شناخت صحیح شخصیت فاطمه زهرا(س) مسیر زندگی خویش را بر پایه ارزش‏‌های فاطمی(س) برنامه‌ریزی کنند.

وی با تاکید بر اینکه گوهر عفاف مهم‌ترین عامل حفاظت زن در برابر آسیب‌های اجتماعی است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، زن ایرانی امروز با حفظ دین، عفاف ،تقوا، وقار ،متانت و شخصیت و حرمت زن مسلمان را به میدان‌های اجتماعی ورود پیدا کرده و  هم‌دوش مردان در مسیر تعالی و پیشرفت گام برمی‌دارند.

فرمانده سپاه قروه نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری 25 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در هفته گرامیداشت مقام زن با حضور 22 هزار بسیجی خواهر در این شهرستان، گفت: برگزاری همایش حجاب و عفاف و نقش زن در تحقق شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همایش دختران فاطمی از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

عضویت 48 هزار بانه‌ای در بسیج

جعفر کاوه به عضویت 48 هزار بسیجی در رده‌های مختلف مقاومت بسیج در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 50 درصد این تعداد را خواهران بسیجی تشکیل می‌دهند که نقش مهمی در انجام رسالت بسیج دارند.

گفتنی است؛ در خجسته سالروز میلاد فاطمه زهرا(س) در شهرهای سریش‌آباد و دلبران نیز مراسماتی برگزار شد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول