اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی نسل جوان است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی، به دنبال استحاله فرهنگی نسل جوان هستند و باید در این زمینه به خوبی مراقب بود.

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدرضا سیدحسینی امشب در مراسمی که در روستای گرمن شاهرود و با حضور بیش از 100 نفر از بانوان برگزار شد، بیان کرد: خانواده‏ها باید به گونه‏ای برخورد کنند که نگذارند فرزندان در جامعه به دنبال محبت بگردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگوی زنان جامعه هستند، اضافه کرد: مادران باید از ایشان درس بگیرند و اصول تربیتی فرزندان خود را از چنین بانویی بیاموزند تا موفق باشند.

سیدحسینی با اشاره به حدیث "کسا" که در آن به صمیمیت و ابراز علاقه در خانواده اشاره شده است، افزود: باید در خانواده با فرزندان و همسران خود به بهترین نحو برخورد کرد تا به بیرون از خانواده پناه نبرند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: گرگ‏های زیادی در کمین هستند تا فرزندان ما را طعمه خود قرار دهند و در این جاست که مادر نقش مهمی ایفا می‏کند.

سیدحسینی افزود: مادرانی که فرزندان خود را با الگوپذیری از حضرت زهرا(س) تربیت کنند، شرایط جامعه‏ای سرشار از امنیت را فراهم می‏آوردند، چرا که وقتی فرزندان در خانواده از محبت اشباع شده باشند، در جامعه دنبال ابراز محبت نمی‏گردند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول