اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

مراقب فعالیت ضد دینی اتباع بیگانه در میناب باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان میناب گفت: بسیاری از اتباع بیگانه در میناب فعالیت ضد دینی و ضد فرهنگی دارند.

مراقب فعالیت ضد دینی اتباع بیگانه در میناب باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر امروز در نشست شورای اداری این شهر با اشاره به سالروز شهادت میرزا تقی‌خان امیرکبیر بیان داشت: امیرکبیر در طول حیات خویش همانند طوفان بود.
وی گفت: امیرکبیر اقدامات و خدمات فراوانی را به کشور ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به مبارزه با دانه درشت‌ها و حذف جیره خواران از بیت‌المال اشاره کرد.
این مسئول عنوان کرد: تاریخ ناصری در ایران سراسر سیاه است که امیرکبیر با آن مقابله کرد.
معتمدی‌فر ضمن اشاره به وجود فرقه‌ها و گروه‌های شیطان پرستی در کشور، مبارزه با فرقه‌های ضاله و انحرافی به ویژه محمدعلی باب را از دیگر خدمات امیرکبیر نام برد و افزود: هر کس به دنبال زدن حرف حق و ایستادگی برای حفظ اسلام باشد باید برای آن هزینه‌ای هم پرداخت کند و احتمال دارد گاهی این هزینه به قیمت دادن جان باشد.
امام جمعه میناب اضافه کرد: مبارزه با استعمار و استثمار و ایستادگی در مقابل آنان و نیز نظم بخشی به امور اداری کشور از دیگر خدمات امیرکبیر به ایران است و می‌توان امیرکبیر را شهید حق‌گویی نامید.
وی اقدامات دستگاه قضایی را قابل تقدیر دانست و با بیان این که مردم میناب در برخی از مواقع فرصت حرف زدن ندارند و برخی دیگر نیز نحوه بیان حق و حقوق خود را نمی‌دانند، گفت: دادگستری باید زمینه‌ای فراهم کند تا درد و حرف مردم را بشنود.
این مسئول ادامه داد: برای حل معضل قاچاق و اتباع بیگانه، دستگاه قضا و ضابطان آن باید با برگزاری نشست‌های راهبردی چاره‌ای اساسی بیندیشند.
معتمدی‌فر ابراز داشت: اتباع بیگانه در میناب علی‌رغم فعالیت اقتصادی به اموری نظیر مقابله با دین، مذهب و فرهنگ مبادرت دارند.
امام جمعه میناب با اشاره به این که براساس قانون میناب برای اتباع بیگانه منطقه ممنوعه محسوب می‌شود اضافه کرد: اتباع بیگانه در قالب فعالیت اقتصادی مشغول به تبلیغ علیه دین و مذهب هستند.
وی بر خروج اتباع بیگانه از میناب تاکید کرد و ادامه داد: نهادهایی مثل بازرگانی، نیروی انتظامی و دادگستری باید از فعالیت این افراد و گروه‌ها غفلت نکنند و با آنان برخورد جدی و قاطع داشته باشند.
امام جمعه میناب متذکر شد: اجرای علنی برخی احکام خواست مردم میناب است چرا که در دین مبین اسلام نیز در مواردی ذکر شده که مردم باید خنکای احکام اسلامی نسبت به جرایمی که صورت می‌گیرد را باید احساس کنند.
معتمدی‌فر در پایان اذعان داشت: با افرادی که بدون داشتن مجوز و دفترخانه مبادرت به جاری کردن صیغه عقد و طلاق می‌کنند باید برخورد جدی شود.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول