اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تاکید کرد

تهدیدها در حوزه اتباع بیگانه به فرصت تبدیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: تهدیدها در حوزه اتباع بیگانه باید به فرصت تبدیل شود.

تهدیدها در حوزه اتباع بیگانه به فرصت تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروز آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی استان فارس اظهار داشت: مدیران باید به گونه‌ای تصمیم گیرند که تاثیر تصمیم آنها را در مدت زمان طولانی شاهد باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس ابراز داشت: تغییرات در مدیریت امری بدیهی است اما آنچه که اهمیت دارد خدمات مدیران و تصمیمات پایدار آنها برای آینده است.
وی تصریح کرد: برنامه‌ها باید به جای مدیران پایدار باشند و روند به گونه‌ای نباشد که با تغییر مدیریت شاهد حذف اقدامات موثر باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به جایگاه مهم اداره اتباع و امور مهاجران خارجی افزود: باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که تهدیدها در این حوزه به فرصت تبدیل شود.
وی با تاکید بر اجرای دقیق قوانین مربوط به اتباع از مدیریت جدید خواست تمام سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی و قوانین مشخص در حوزه پناه‌جویان، اتباع مجاز و اتباع غیرمجاز در سطح این استان اجرا شود تا شاهد چالشی در این حوزه نباشیم.
این مقام مسئول خواستار برخورد جدی با اتباع بیگانه غیرمجاز شد و بیان کرد: حضور اتباع غیرمجاز نه تنها برای کرامت آنها مناسب نیست بلکه طبق قوانین جرم محسوب می‌شود.
فیروزآبادی با بیان اینکه در گذشته بیشتر پناه‌جویان به ایران از کشورهای عراق و افغانستان بوده‌اند اضافه کرد: غربی‌ها با حمایت از حکومت صدام و همچنین ایجاد گروه افراطی طالبان در افغانستان آسیب‌های بسیاری به مردم این دو کشور وارد کرده‌اند و سو استفاده آنها باعث بروز مشکلات بسیاری در این کشورها شد.
وی ابراز داشت: زمانی که غربی‌ها حکومت صدام و طالبان را برای خود تهدید دیدند با حمله نظامی به این کشورها باعث آوارگی آنها شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: تمام مشکلات کشورهای عراق و افغانستان به دلیل حضور غربی‌ها و در راس آنها آمریکا بود و به اعتقاد ما تنها با خروج غربی‌ها از منطقه مشکلات برطرف می‌شود.
وی نقش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی و منطقه خاورمیانه نقشی غیر قابل انکار دانست و گفت: جایگاه رفیع امروز ملت ایران حاصل رهبری و تصمیمات متکی به وحی اسلامی توسط حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
فیروزآبادی افزود: کشورهای دیگر از این رهبری محروم بوده و شاهد حکومت حاکمانی خودرای و مستبد بوده‌اند که تاوان این خودرایی را مردم آنها پرداختند.
وی با اشاره به نقش مردم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز تصریح کرد: مردم ایران از منافع شخصی خود گذشتند تا با عزت و استقلال زندگی کنند.
فیروزآبادی بیان کرد: مردم ایران از محرم و صفر و نهضت عاشورا آموخته‌اند که همواره حامی مظلوم باشند و در مقابل ظالمان ایستادگی کنند و در این راستا در عرصه بین‌المللی نقشی در شان تمدن خود ایفا کردند و غربی‌ها با وجود تهمت‌های بسیار یک مورد رفتار خارج از عرف انسانی را از ملت ایران نتوانستند ثابت کنند.
این مقام مسئول اظهار داشت: مردم ایران در گذشته با استقبال انسانی و بی‌نظیر بدون همراهی سازمان‌های بین‌المللی از پناه‌جویان حمایت کردند اما حساب پناه‌جویان غیر قانونی از این میهمان‌نوازی جداست.
به گزارش فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در پایان از زحمات علی فرهادی مدیرکل سابق اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی فارس تقدیر و غلامرضا غلامی را به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی کرد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول