اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: در ایام ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید، ستاد نظارت بر ثبت‌نام در بردخون تشکیل می‌شود.

ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش اظهار داشت: گرفتن وجه به‌ جزء بابت قیمت کتاب و بیمه دانش‌آموزان در هنگام ثبت‌نام ممنوع است و ستاد نظارت بر ثبت‌نام در این زمینه با جدیت و طبق مقررات برخورد کند.

وی خواستار صرفه‌جویی در هزینه‌های اداری شد و از همکاری و تلاش همه کارکنان تقدیر کرد.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از رفتار و عملکرد دانش‌آموزان ناشی از ارتباط و پیوند دو نهاد خانه و مدرسه است که با آشنایی از شیوه کار و روابط سازنده، این دو نهاد به وجود می‌آید.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون تصریح کرد: امروز تفکر و علاقمندی دانش‌آموزان تغییر کرده و شرایط عوض شده و آنها افرادی نوگرا، تنوع‌طلب و خواستار روش‌های نوین هستند پس لازم است برنامه‌ریزان این شرایط را رعایت کنند و مطالبی برای آنها آماده کنیم که نو و پویا و فعال باشد و به این دلیل وظیفه معلمان و مربیان و اولیا سنگین و حساس است.

مصلحی‌پور خاطر نشان کرد: باید نیازهای فرزندان را بدانیم و با رعایت معیارها و شئون جامعه برای فراهم‌سازی آن تلاش کنیم تا اگر روزی دشمن چراغ سبز به آنان نشان داد به سوی آن نروند و این هدف اصلی ماست که به خواسته‌های معقول دانش‌آموزان توجه داشته باشیم.

رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: تولد حضرت فاطمه زهرا (س) معادلات قدرت‌های آن روز را به هم زد و دیدگاه و نگاه به زن را تغییر داد.

وی با بیان اینکه زنان گوهرهای ارزشمندی در جامعه هستند و حق و حقوق بالایی دارند اظهار داشت: زنان عامل موفقیت مردان بوده‌اند و مردان بزرگی چون حضرت امام راحل در دامن این زنان رشد کرده‌اند و موجب نابودی نظام سلطه شدند و این به دلیل نقش والای مادری برجسته بود که او را پرورش داد.

مصلحی‌پور اضافه کرد: بی‌شک حمایت و پشتیبانی بانوان در منزل موجب پیشرفت مردان در جامعه می‌شود و اگر این همکاری و مشارکت نبود کارها پیش نمی‌رفت و دچار رکود و ضعف می‌شد پس باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنان باشیم.

در ادامه به پاس تلاش‌های همسران کارکنان اداره آموزش و پرورش هدایایی تقدیم آنان شد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول