اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

طرح‌های روستای مرکزی سبب حل مشکلات دانش‌آموزان شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: اجرای طرح‌های روستای مرکزی مشکلات دانش‌آموزان محروم را مرتفع کرده است.

طرح‌های روستای مرکزی سبب حل مشکلات دانش‌آموزان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان پیرامون موضوع برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان 91 اظهار داشت: مساله آموزش و علم‌آموزی از مسائل مهمی است که در دین مبین اسلام همواره بر آن تاکید شده و پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: توجه به مسائل و مشکلات دانش‌آموزان و تسریع در رفع این مشکلات از مسائل مهمی است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش باید به آن توجه داشته باشند و به منظور تسهیل در تحصیل دانش‌آموزان این شهرستان به آن توجه کنند.

مصلح بیان داشت: بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات تحصیل دانش‌آموزان مربوط به دانش‌آموزان روستایی است و مسئولان با توجه به مسائل و مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش و مدارس روستایی می‌توانند اثرات مهم و مطلوبی در توسعه فضاها و تسهیل امر آموزش در سراسر کشور داشته باشند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های روستای مرکزی مشکلات دانش‌آموزان در مناطق دور دست و محروم شهرستان را برطرف می‌کند و از مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان می‌‌خواهیم با تلاش خود زمینه‌ساز تسریع در روند اجرای این طرح و گسترش آن به نحو مطلوب در شهرستان دشتستان شوند.

این مسئول ادامه داد: رشد و تعالی اخلاقی دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که توسط تمامی مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد و اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان فرصت مناسبی است که باید از آن برای تربیت دینی و رشد استعدادها و توانایی‌های علمی و ... دانش‌آموزان بهره ببریم.

امام جمعه برازجان عنوان کرد: باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی در اجرا و برنامه‌ریزی برای این ایام وجود داشته باشد و آنچه در این زمینه همواره مورد تاکید بوده است، پررنگ کردن برنامه‌های دینی و قرآنی در تدوین برنامه‌ها و کلاس‌های ویژه این ایام است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول