اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

دشمن از گسترش افکار شیعه احساس خطر می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس گفت: توهین به ائمه معصومین به دنبال ترس و وحشت دشمن از گسترش افکار شیعه در جهان است.

دشمن از گسترش افکار شیعه احساس خطر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس افزود: ماه رجب از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و از نعمات این ماه باید به نحو مطلوب استفاده شود.

وی ادامه داد: مراسم اعتکاف در شهرستان چالوس هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود و امسال نیز باید تلاش شود با حضور حداکثری همه اقشار مردم بر کیفیت برنامه‌ها نیز افزوده شود.

راشدی‌نوری با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: خرمشهر که در پی عملیات بیت‌المقدس آزاد شد نشان از رشادت رزمندگان اسلام بوده است.

وی ادامه داد: دشمن هرگز فکر نمی‌کرد روزی خرمشهر را از دست بدهد اما همه دیدند که با اخلاص رزمندگان و امام شهدا بعد از یک‌ سال اشغال دشمن، خرمشهر فتح شد.

خطیب جمعه چالوس بیان کرد: آن چیزی که موجب موفقیت رزمندگان شد و در 30 سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره موفقیت کشور را در مقابل فتنه‌های مختلف به همراه داشت، اخلاص بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مسئولان کشور باید به تولیدات داخلی احترام بگذارند و بازار مصرف استفاده از تولیدات جامعه را فراهم کنند.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: امروز دشمن از موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف وحشت دارد و با انتشار فیلم، بازی‌های رایانه‌ای و انتشار کاریکاتور به دنبال دور کردن مردم از مقدسات دین و زشت جلوه دادن چهره دین است.

وی با اشاره به طرح الحاق بحرین به عربستان گفت: این طرح از پیش طراحی شده بود و حتی زمانی که در شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد با مخالفت‌هایی روبه‌رو شد.

راشدی‌نوری تصریح کرد: پیمان دولت عربستان و آل خلیفه موجب اعتراض مسلمانان جهان در دفاع از مردم مظلوم بحرین شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول