اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

تلاش یهود و وهابیت از بین بردن شیعه و اسلام است

خبر گزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: ‌امروز تلاش دشمنان اسلام از جمله یهود و وهابیت از بین بردن شیعه و مبارزه با اسلام است.

تلاش یهود و وهابیت از بین بردن شیعه و اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت الاسلام عبدالله مقدسیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه ملایر مردم را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: انسان باید تمام اعضا و جوارح‌اش را از گناه دور بدارد و در کنترل چشم و زبان که مهم‌ترین اعضا در ارتکاب انسان به گناه هستند مراقبت داشته باشد.

وی به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) در دوران زندگی کوتاه‌شان اشاره کرد و گفت: در میان ظلم و ستمی که دشمنان اسلام به امیر مومنان علی(ع) روا داشتند تنها کسی که توانست پشت ولایت بایستد و از حریم اسلام و قرآن و ولایت دفاع کند زهرای مرضیه(س) بود.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در تمام ناملایمات کنار علی(ع) بود، اضافه کرد: ایشان با رعایت حجاب و عفت و حیا وارد جامعه می‌شد و از اسلام دفاع می‌کرد.

وی، آزاد منشی، اسوه بودن، دوری از تمام بدی‌ها ساده زیستی، همسرداری و تربیت درست فرزندان و... را از صفات بارز زهرای اطهر(س) بر شمرد و تصریح کرد: امروز جو جامعه اسلامی ما از نظر حجاب مشکل دارد و در برخی موارد شاهد بدحجابی بانوان هستیم که این امر با راه و سیره حضرت زهرا(س) بسیار فاصله دارد.

مقدسیان ادامه داد: گریه کردن برای زهرا(س) کافی نیست آنچه زهرا (س) را خوشحال می‌کند و باعث شفاعت ما در آخرت می‌شود عمل به راه و روش این بانوی بزرگ است و بانوان ما باید در الگوگیری در مسیر حضرت زهرا(س) گام بردارند.

وی در ادامه سخنان خود به انقلاب‌های کشورهای اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: امروز تلاش دشمنان اسلام از جمله یهود و وهابیت از بین بردن شیعه و مبارزه با اسلام است اما باید مقاومت کرد چرا که عاقبت ظلم و ستم نابودی است و یک روز زمین از آن بهترین بندگان خدا خواهد شد.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و افزود: 12 اردیبهشت یادآور روز شهادت بزرگ مرد و مغز متفکر اسلام است که گروهک کوردل فرقان با حمایت استکبار این اسوه علم و تقوا را به شهادت رساند و امروز جامعه ما باید در ادامه مسیر این شهید بزرگ حرکت کند.

وی بر حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و بیان داشت: برای رسیدن و تحقق این شعار می‌طلبد مسئولان و آحاد مختلف مردم با خرید کالاهای داخلی در راه رسیدن به این شعار گام بردارند.

مقدسیان در پایان سخنانش بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: این حضور پر شور در روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه تهدیدات پوچ دشمن را بی اثر خواهد کرد.

انتهای پیام /ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول