اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

بحرین مستقل می‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: بحرین مستقل می‌ماند و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل مقاومت مردم این کشور ایستادگی کند.

بحرین مستقل می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بحرین مستقل می‌ماند و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل مقاومت مردم این کشور ایستادگی کند.

وی افزود: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک خود را به کسی ندادیم و هیچ ادعایی هم نداریم که اگر روزی بحرین جزو ایران بوده است، ملحق به ایران شود.

حسینی ابراز داشت:‌ امریکا و استکبار به کمک آل سعود ادعای واهی و بی‌خود الحاق بحرین به عربستان را دارد، غافل از اینکه مردم بحرین هرگز چنین اجازه‌ای را نمی‌دهند، همان طور که تاکنون علیه جهان‌خواران و رژیم‌های وابسته ایستادگی کرده‌اند.

حسینی اذعان داشت: کشورهای استعمارگر باید بدانند، هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد، آنها به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی اسلام همیشه با بیداری ملت‌ها و خون شهدا همراه بوده است، افزود: خون‌های ریخته شده در بحرین به طور قطع پیروزی این ملت را به ارمغان می‌آورد.

خطیب جمعه سیرجان ادعاهای واهی و پوچ در مورد کشور مسلمان بحرین را دیوانگی خواند.

حسینی به سالروز آزادی خرمشهر اشاره کرد و مسلمانان را قدرت شکست‌ناپذیر در برابر کفر دانست و گفت: مقاومت و ایثار جوانان ما الگوی تمام جوانان مسلمان جهان است و انقلاب اسلامی ایران نابودی امریکا و رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند.

وی بیان داشت: یادواره شهدای سیرجان در روز چهارم خردادماه جاری و جشنواره خیران مدرسه‌ساز در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مردم سیرجان پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تشکیل صفوف متحد از حسینیه امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب بر علیه طرح الحاق بحرین به عربستان راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای "مبارز بحرینی، مقاومت، مقاومت"، "مبارز بحرینی حمایتت می‌کنیم" و " مرگ بر امریکا و مرگ بر آل سعود" توطئه‌های امریکا را محکوم و با قرائت بیانیه حمایت ملت ایران از مردم مظلوم بحرین را اعلام کردند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول