اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

زنجان یکی از قطب‌های تولید مرغ کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

زنجان یکی از قطب‌های تولید مرغ کشور است

حمید  صدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: صادرات 54 میلیارد دلار در سال جاری از هدف‌گذاری‌های برنامه پنجم توسعه کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از 9 اردیبهشت ماه سال جاری ارز بیشتری به واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد، افزود: 35 واحد تولیدی و تجاری استان زنجان سفارش‌های خود را انجام داده و از نظر تامین مواد  اولیه مشکلی وجود ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ارائه ارز با نرخ مصوب کشوری تصریح کرد: این امر آغاز مجددی برای فعالیت‌های صادراتی استان خواهد بود.

وی از آغاز عملیات اجرایی سوله پایانه صادراتی استان خبر داد و افزود: احداث سالن‌های این پایانه نیز در حال حاضر اجرایی می‌شود.

صدری با بیان اینکه برخی از طرح‌های توسعه‌ای استان زنجان در سال جاری توسعه می‌یابند، افزود: برخی از طرح‌ها نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی یادآور شد: استان زنجان یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 500 هزار دلار مرغ از زنجان به مناطق مختلف صادر شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری هدف‌گذاری‌های بیشتری در این زمینه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول