اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام:

کشور در تولید گوشت مرغ در ردیف هفتم جهان قرار دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام گفت: کشور در تولید گوشت مرغ در ردیف هفتم جهان قرار دارد.

کشور در تولید گوشت مرغ در ردیف هفتم جهان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسین دماوندی‌نژاد ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر شرکت پشتیبانی امور دام ایلام اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام در طول سال برنامه‌های مختلفی را برای ذخیره‌سازی و تأمین اقلام خوراکی ضروری مردم تدوین و طراحی می‌کند.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها معطوف به مناسبت‌های ویژه و برخی نیز مربوط به فصل‌های مختلف سال است که در دستور کار این نهاد قرار دارد.

این مسئول توضیح داد: در زمان‌های ماه مبارک رمضان و ایام پایان سال تقاضا برای مصرف انواع مواد غذایی در کشور افزایش می‌یابد و این شرکت برای این زمان‌ها علاوه بر مناسبت‌های دیگر سال برنامه‌ریزی کرده است.

دماوندی‌نژاد با اشاره به ذخیره‌سازی انواع مواد غذایی به عنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های شرکت پشتیبانی امور دام، تصریح کرد: این ذخیره‌سازی برای مقاطعی که تقاضا هجمه‌ای به بازار وارد می‌کند قابل عرضه است.

وی ادامه داد: زمانی که تقاضا خود را بزرگتر از عرضه نشان می‌دهد ما می‌توانیم با عرضه محصولات ذخیره شده عنایت ویژه‌ای به تعادل بین عرضه و تقاضا داشته باشیم.

دماوندی‌نژاد تصریح کرد: قطعاً کالاهایی مانند گوشت مرغ و کالاهایی از این دست کالاهایی هستند که نیاز به مصرف آن در بازار زیاد است.

عضو هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در عین حال کشور در تولید گوشت مرغ در ردیف هفتم جهان قرار دارد و در خصوص تأمین این محصول مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: امسال بیش از 1.9 میلیون تن گوشت مرغ در کشور تولید شده و هیچ نیازی به واردات این محصول نیست.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول