اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان در تکمیل ظرفیت شهرک‌های صنعتی برتر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: نخستین استانی خواهیم بود که ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی را پر خواهیم کرد.

زنجان در تکمیل ظرفیت شهرک‌های صنعتی برتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی با بیان اینکه در سال جدید فعالیت کاری با تشکیل ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آغاز شد، اظهار داشت: 15 فروردین کار در استان زنجان با فعالیت این ستاد کلید خورد.

وی افزود: این ستاد با سه محور مهم صنعت و معدن، بخش کشاورزی و بخش اشتغال فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز کارهای خوبی در این ستاد صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به مشکل معدن انگوران خاطرنشان کرد: از دور نخست سفر هیئت دولت این موضوع جزء مصوبه‌های دولت بود که پیگیری‌های لازم صورت گرفت و برنده مزایده نیز مشخص شد.

وی افزود: با این وجود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ایراد گرفته و مزایده لغو شد و مشکل بدون رفع‌شدن باقی ماند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تفویض اختیار وزیر در زمینه شهرک‌های صنعتی به استانداران تصریح کرد: نخستین استانی خواهیم بود که ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی را پر خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بخش معدن گفت: شاهد ثبت معادن به نام اشخاص و افرادی هستیم که به هیچ عنوان اهل این کار نبوده و هیچ گونه توانایی مالی و فنی نیز ندارند.

استاندار زنجان افزود: همچنین در بحث تسهیلات نیز واحدهای صنعتی دچار مشکل هستند که بهتر است یک خط اعتباری و بانک عامل مشخص شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در این جلسه با بیان اینکه بخش صنعت و معدن 34.1 درصد تولید ناخالص ملی استان زنجان را شامل می‌شود، عنوان داشت: بخش خدمات نیز 44.83 درصد تولید ناخالص ملی استان زنجان را تشکیل می‌دهد.

عباسی افزود: سهم اشتغال از بخش صنعت و معدن 33.2 درصد و بخش خدمات 33.5 درصد است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول