اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزشیابی زیست‎محیطی کشور

شهرک‎های صنعتی گلستان رتبه نخست کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: این شرکت مقام نخست ارزشیابی زیست محیطی شهرک‎های صنعتی کشور را در بین 31 استان صنعتی به لحاظ عملکرد زیست محیطی کسب کرد.

شهرک‎های صنعتی گلستان رتبه نخست کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، نیما بیرودیان اظهار داشت: کسب این رتبه در هشتمین گردهمایی کارشناسان محیط زیست شرکت شهرک‎های صنعتی کشور که به منظور بررسی آخرین وضعیت محیط زیست شهرک‎های صنعتی سراسر کشور و همچنین بیان دستاوردهای شهرک‎های صنعتی در این ‌ارتباط‌ برگزار شد، اعلام و شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: درصد واحدهای صنعتی تحت پوشش تصفیه‎خانه، درصد واحدهای صنعتی فعال متصل به شبکه و زیرپوشش تصفیه‌خانه، نسبت فضای سبز موجود به مساحت عملیاتی شهرک‎ها و نواحی صنعتی و تعداد سیستم‎های استفاده مجدد از پساب از مهم‌ترین شاخص‎های کسب این مقام بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‎های صنعتی در شهرک‎های صنعتی وجود تصفیه‎خانه فاضلاب مرکزی است که در این زمینه شرکت شهرک‎های صنعتی استان فعالیت‎های موثری را انجام داده است.

بیرودیان خاطرنشان کرد: بهره‎برداری از 10 تصفیه‎خانه فاضلاب در شهرک‎ها و نواحی صنعتی از جمله این فعالیت‎ها است به طوری که تاکنون 92 درصد واحدهای بهره‌بردار در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان زیرپوشش تصفیه‎خانه فاضلاب قرار دارند.

وی ادامه داد: کسب بیش از هفت لوح سبز و صنعت سبز به دلیل فعالیت‎های زیست‌محیطی و ساخت تصفیه‎خانه فاضلاب در شهرک‎ها و نیز کسب رتبه نخست در میان شهرک‎های صنعتی کشور به لحاظ تعداد گواهینامه‎های اخذ شده صنعت سبز نیز گواه فعالیت‎های این شرکت است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول