اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی:

حمایت از سرمایه ایرانی در شهرک‌های صنعتی تبلور می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ضرورت تلاش برای استقرار صنایع نوین در شهرک صنعتی الغدیر (نمونه کشوری) قم تأکید کرد.

حمایت از سرمایه ایرانی در شهرک‌های صنعتی تبلور می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به احداث شهرک جدید الغدیر (نمونه کشوری) در قم اظهار داشت: این شهرک از نظر موقعیت مکانی و منطقه‌ای دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است که قطعاً مورد توجه و علاقه سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط سرمایه گذاری در استان قم به گونه‌ای است که افراد زیادی را به طرف خود جلب می‌کند تصریح کرد: مسئولان استانی و بخش صنعت باید در جذب سرمایه گذاری و واحدهای صنعتی از قدرت انتخاب خود کمال بهره را ببرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی الغدیر قم باید صنایع پاک، پیشرفته و هایتک را در خود جای دهد گفت: در این شهرک به دنبال بالا رفتن کیفیت صنایع مستقر در استان قم باشید تا برند و نام قم در بخش صنعت به عنوان صنعت فرهنگی خود را نشان دهد.

وی شهرک‌های صنعتی را سبب رشد و شکوفایی اقتصاد استان برشمرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر که شرایط مناسبی برای توسعه بخش صنعت استان فراهم شده و مقام معظم رهبری نیز بر روی تولید ملی تأکید دارند لازم است مسئولان استان با برنامه ریزی مناسب و جذب اعتبارات در نظر گرفته شده از امروز افق روشنی را برای قم ترسیم کنند.

بنایی تأکید کرد: مسئولان استان باید مطالعات این شهر را جدی پیگیری کنند زیرا قم از بسیاری شهرهای کشور عقب‌تر است و قمی‌ها در پیگیری مسائل قناعت به خرج می‌دهند.

وی اضافه کرد: اگر قرار است توسعه پیدا کنیم باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم و امروز ظرفیت‌های بزرگی پیش روی استان است و باید قبل از اینکه اینها را از دست بدهیم از آن استفاده کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در سال گذشته به نقش شرکت شهرک‌های صنعتی در بخش صنعت و تولید اشاره کرد و یادآور شد: کار اصلی تولید و متولی مستقیم آن در کشور شرکت شهرک‌های صنعتی است و شهرک‌های صنعتی مکانی است که تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی در آن ظهور و بروز پیدا می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به دنبال تحقق شعار تولید ملی هستیم لازم است به بخش خصوصی میدان دهیم زیرا حضور بخش خصوصی سبب توسعه اقتصادی و پیشرفت می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول