اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرک‌های صنعتی کشور خبر داد

اجرای پروژه‌های صنایع پایین‌دستی در شهرک‌های صنعتی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون شهرک‌های صنعتی کشور از اجرای پروژه‌های صنایع پایین‌دستی در شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد.

اجرای پروژه‌های صنایع پایین‌دستی در شهرک‌های صنعتی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه ایرج موفق صبح امروز در نشست کارگروه ویژه صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و ارزشمند صنعت نفت است و در سال‌های اخیر برای رشد و توسعه پارس جنوبی اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

معاون شهرک‌های صنعتی کشور ضمن تقدیر از میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس و مدیرعامل این سازمان افزود: هدف از برگزاری نشست این کارگروه در عسلویه در واقع ارزیابی شرایط و همچنین برنامه‌ریزی برای ساماندهی و استقرار صنایع پایین‌دستی و تکمیلی در منطقه ویژه پارس و شهرک‌های صنعتی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس و استانداری بوشهر، شهرک‌های صنعتی دیر، کنگان، خورموج، اهرم و دلوار به منظور اجرای پروژه‌های صنایع پایین دستی در نظر گرفته شده‌اند.

موفق بیان کرد: از مهم‌ترین مؤلفه‌های این شهرک‌های صنعتی می‌توان به وجود زیرساخت‌های کافی از جمله آب، برق، گاز و تلفن اشاره کرد.

وی با اشاره به برخی بسته‌های تشویقی به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی در حوزه شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: امیدواریم با حمایت‌های مدیران نفتی مستقر در منطقه ویژه پارس و مدیران ارشد استانی بتوانیم بستر لازم را برای شکوفایی این شهرک‌ها به منظور توسعه اقتصادی و اشتغالزایی فراهم آوریم.

مهدی صحاف‌زاده یکی از مدیران صنایع ملی پتروشیمی کشور نیز در این نشست به بیان برخی نظرات کارشناسی خود در حوزه فعالیت‌های صنایع پتروشیمی کشور پرداخت و اظهار داشت: استان‌های جنوبی کشور و حاشیه خلیج فارس با توجه به موقعیت استراتژیک و اقتصادی از استان‌هایی محسوب می‌شوند که به منظور گسترش فعالیت‌های مختلف صنایع پتروشیمی کشور در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول