اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

اشتغال 575 نفر در شهرک‌های صنعتی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از اشتغال بالغ بر 575 نفر به صورت مستقیم در 34 واحد صنعتی استان خبر داد.

اشتغال 575 نفر در شهرک‌های صنعتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی گیلان بهره‌برداری 34 واحد صنعتی را از اقدام‌های مهم شهرک‌های صنعتی گیلان در سال گذشته عنوان کرد.

وی، اظهار کرد: با افتتاح این واحدهای صنعتی تعداد بالغ بر 575 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

این مسئول، میزان سرمایه‌گذاری واحدهای مذکور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان را بالغ بر 387 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی درباره فعالیت واحدهای صنعتی مذکور بیان کرد: این واحدهای صنعتی در زمینه‌های مواد غذایی، سلولزی، فلزی،کانی غیر فلزی، شیمیایی و ... در حال فعالیت هستند.

عباسیان‌امین، محل استقرار واحدهای صنعتی را در شهرک‌های صنعتی لوشان، آستانه‌اشرفیه، سیاهکل، شفت، صومعه‌سرا، لاهیجان، آستارا، سفید رود رشت، رودسر، تالش، انزلی و لنگرود عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به سال تولید ملی طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ارتقای سطح تولید واحدهای صنعتی، تکمیل زیرساخت‌های صنعت و ارتقای سطح اشتغال افراد در صنعت گیلان است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، با بیان اینکه افزایش سطح کیفی محصولات تولید داخل با استاندارد سازی آن برای صادرات تولیدات داخلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، اذعان کرد: در این راستا اداره کل استاندارد اقدام‌های لازم را با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی  در دست اجرا دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستا حمایت از صنایع و حل مشکلات آن برنامه‌ریزی‌هایی از سال گذشته در استان انجام شده است.

عباسیان‌امین، تشکیل کار گروه ویژه رسیدگی به واحدهای صنعتی و معدنی گیلان را از جمله این اقدام‌ها برشمرد و یادآور شد: امسال نیز با جدیت بیشتری این موضوع پیگیری شده و جلسات آن به صورت منظم و ماهانه در سطح شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول