اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه صنعت و معدن قروه صورت گرفت

انتقاد فرماندار از عدم ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه در جلسه کارگروه صنعت و معدن این شهرستان از روند ایجاد زیرساخت‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار از عدم ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری ظهر امروز در جلسه کارگروه صنعت و معدن این شهرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: با گذشت 6 ماه از مصوبه جلسه صنعت و معدن این شهرستان مبنی بر توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در قروه، این مصوبه تاکنون عملی نشده است که شرکت شهرک‌های صنعتی تا 45 روز آینده باید این مصوبه را عملی کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: شهرستان قروه مهم‌ترین منابع صنعت و معدن استان را در اختیار دارد که با توجه مطلوب به این منابع، زمینه رشد و پویایی بیشتر این بخش در سال جاری خواهد شد.

فرماندار قروه تاکید کرد: در حال حاضر شهرک‌های صنعتی این شهرستان با معضلات زیرساختی مواجهند که تا برطرف شدن کامل آنها، بر اساس مفاد اصل 44 قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را نخواهند داشت.

فخری گفت: 7 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی شهرک‌های صنعتی این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در این نشست با بیان اینکه 300 واحد صنعتی در کشور به منظور واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شده‌اند، گفت: 6 شهرک صنعتی در استان کردستان قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند که شهرک صنعتی دلبران از جمله این شهرک‌هاست.

شاه‌ویسی افزود: شهرک‌هایی شامل واگذاری به بخش خصوصی می‌شوند که بیش از 50 درصد زمین آن به واحدهای صنعتی واگذار شده باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول