اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال:

تولیدکنندگان نرم‌افزار تولید را متناسب با نیاز مردم ارتقا دهند

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال تاکید کرد: تولیدکنندگان نرم‌افزار باید خود را با پیشرفت تکنولوژی‌ هماهنگ کنند.

تولیدکنندگان نرم‌افزار تولید را متناسب با نیاز مردم ارتقا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، سعید پورابوالقاسم در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی اظهار داشت: یقیناً در استان‌ها و شهرستان‌ها هر چه آگاهی و در نتیجه توقع مردم بالاتر برود تولیدکنندگان نرم‌افزار نیز باید تولیدات خود را ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم برپایی نمایشگاه‌های استانی رسانه‌های دیجیتال نیز به همین سمت و سو بوده است، افزود:‌ تلاش شده تا با برپایی این نمایشگاه‌ها با ایجاد فرهنگ رسانه‌ای در بین عموم مردم و افزایش سطح آگاهی آنان، ظرفیت‌های فضای دیجیتال را به آنان بشناسانیم که در نتیجه این آگاهی‌بخشی شاهد بالاتر رفتن سطح فکر و توقع مردم از نرم‌افزارها خواهیم بود؛ از این رو تولیدکنندگان نرم‌افزارهایی باید خود را با این تحولات هماهنگ کنند.

پورابوالقاسم تصریح کرد:‌ تولیدکنندگان باید خودشان را با پیشرفت تکنولوژی به‌روز کنند و نرم‌افزاهایی با کیفیت بالاتر تولید کنند تا نیازهای مخاطبان را برطرف کنند.

رئیس نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال با اشاره به اینکه با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به سرعت درحال پیشرفت هستند و غفلت ما از این فضا باعث عقب افتادنمان خواهد شد، تصریح کرد: بر همین اساس ما باید سعی ‌کنیم خودمان را با این قطار سریع‌السیر همگام کنیم.

وی افزود: برخی از شرکت‌های تولیدی نرم‌افزار وضعیت یکنواختی دارند و امیدواریم برپایی این دست نمایشگاه‌ها و افزایش آگاهی مردم آنان را ملزم کند این تعادل را بشکنند و به سمت تولید نرم‌افزارهایی با کیفیت و مطابق با فناوری‌های روز حرکت کنند و بتوانند نیاز مخاطبان را برآورده کنند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول