اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خبر داد

ساماندهی گروه‌های شهرستانی برای بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: گروه‌های شهرستانی برای بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مرکز استان ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی گروه‌های شهرستانی برای بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی، حسین فرخنده بازدید گروه‌های شهرستانی از این نمایشگاه را از برنامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این ارتباط فعالان فرهنگی، نخبگان هر یک از شهرستان‌ها طی بیست و پنجم تا بیست و نهم اردیبهشت از این رویداد فرهنگی بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌تواند به تولید محصولات دیجیتالی کمک کند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه آگاهی‌بخشی است که تاکنون توانسته در این زمینه موثر واقع شود.

فرخنده افزایش سرعت فناوری‌های دیجیتال را طی سال‌های اخیر برشمرد و گفت: به همین منظور آموزش و آگاهی بخشی آحاد مردم به‌ویژه جوانان و مخاطبان اصلی رسانه‌های دیجیتال لازم است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مختص به قشر خاصی نیست، افزود: ظرفیت رسانه‌های دیجیتال به گونه‌ای بوده که برای هر قشر برنامه داشته و می‌توان از این فرصت برای ارتقای دانش و سطح آگاهی خود استفاده کرد.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به پیگیری این اداره‌کل برای راه‌اندازی شهر دیجیتال یادآور شد: تحقق این برنامه نیازمند مشارکت دستگاه‌هاست.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از ساعت 9 تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول