اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خبر داد

راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌های خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برنامه راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار رسانه‌های دیجیتال با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌های این استان خبر داد.

راه‌اندازی فروشگاه‌های سیار رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسین فرخنده اظهار داشت: علاوه بر فروشگاه سیار رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌ها، فروشگاه‌های ثابتی نیز به همین منظور در برنامه پیش‌بینی شده است.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد:‌ راه‌اندازی این فروشگاه‌های ثابت و سیار رسانه‌های دیجیتال امسال در برنامه کاری این اداره‌کل با همکاری مرکز رسانه‌های دیجیتال قرار دارد.

وی همچنین میزان استقبال شهروندان از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی را نسبت به سال گذشته بهتر عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا طی روزهای مانده به پایان نمایشگاه شاهد استقبال بیشتر مردم و علاقه‌مندان به رسانه‌های دیجیتال در استان باشیم.

فرخنده انجام اطلاع‌رسانی‌های مطلوب محیطی و رسانه‌ای را از مهم‌ترین دلایل این استقبال برشمرد و گفت:‌ علاوه بر تبلیغات در پنج بیل‌بورد، 25 استند سطح شهر و 50 هزار پیامک نیز برای شهروندان استان ارسال شد.

وی همچنین با انتقاد از برخی از دستگاه‌های استان به خاطر حضور کم‌رنگ خود برای برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: از دستگاه‌هایی مثل مخابرات، دانشگاه‌ها برای حضور در این نمایشگاه‌ها انتظار بیشتری می‌رفت.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از ساعت 9 صبح تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول