اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

رویکردمان حمایت از شرکت‌های بومی رسانه‌های دیجیتال است

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد گفت: حمایت از شرکت‌های بومی در عرصه تولید نرم‌افزارها و رسانه‌های دیجیتال از رویکردهای مدیریت شهرستان است.

رویکردمان حمایت از شرکت‌های بومی رسانه‌های دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، سیدمحمد پاکمهر در جریان بازدید از دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بجنورد اظهار داشت: باید حضور شرکت‌های بومی در تولید نرم‌افزارها و رسانه‌های دیجیتال سال آینده پررنگ‌تر از امسال باشد.

وی گفت: در این راستا شهرستان حمایت‌های لازم را از شرکت‌های تولیدکننده رسانه‌های دیجیتال به عمل خواهد آورد تا این شرکت‌ها رشد قابل توجهی را در حوزه نرم‌افزار داشته باشند.

وی با بیان اینکه نرم‌افزارهای خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است، عنوان کرد: نوظهور بودن رسانه‌های دیجیتال یکی از مسائل مهم در ضریب نفوذ آنهاست.

پاکمهر همچنین نمایشگاه امسال رسانه‌های دیجیتال را به نسبت سال گذشته کیفی‌تر عنوان کرد و افزود: شرکت‌ها و تولیدات نرم افزارهای بهتری نسبت به دوره‌های قبل در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ارائه شده است.

پاکمهر با اشاره به دومین تجربه بجنورد برای برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه سبب شده تا مردم و خانواده‌ها با تهدیدات و موقعیت‌های این رسانه که به سرعت در حال جلو آمدن است، آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در بجنورد با برشمردن تأثیر رسانه در دنیای امروز تصریح کرد:‌ رسانه در عصر ارتباطات نقش محوری را در توسعه جوامع داشته و نقش آن اجتناب‌ناپذیر است.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از ساعت 9 صبح تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول