اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سطح علمی و دینی خانواده‌ها را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سطح علمی، دینی و فرهنگی خانواده‌ها را بالا می‌برد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سطح علمی و دینی خانواده‌ها را بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال موجب آگاهی اقشار مختلف با این رسانه نوظهور شده و این بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال نقش بسیار مهمی در آشنایی مردم با رویکرد این رسانه دارد، افزود: این نمایشگاه تکنولوژی‌های جدید فرهنگی را به نوجوانان و جوانان ما معرفی می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی سعی می‌کند به شیوه‌های مختلفی به جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب اسلامی بپردازند، گفت: برای تولید علوم اسلامی- دینی و صدور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، نیازمند نهضت نرم‌افزاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه روند تولید نرم‌افزارهای دینی در کشور نسبت به هجمه سنگین جنگ‌ نرم دشمنان مناسب نیست، اظهار داشت: با توجه بیش از پیش مسئولان امر در سال‌های اخیر شاهد جهش خوبی در این عرصه بوده و برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها مکان مناسبی برای ارائه تولیدات رسانه‌های دیجیتال به جامعه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان‌شمالی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: مسئولان ذی‌ربط باید در جهت عملی‌کردن این شعار از تولیدکنندگان نرم افزارهای دینی و انقلابی حمایت کنند تا ضمن تأمین نیازهای داخلی کشور و مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام، فرهنگ ناب محمدی(ص) و فرهنگ انقلاب شکوهمند اسلامی را در قالب این نرم‌افزارها به جهان صادر کنیم.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از ساعت 9 صبح تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول