اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی:

راه‌اندازی سامانه قبوض الکترونیکی در آبفار مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: این شرکت در راستای گسترش خدمات الکترونیکی خود اقدام به راه‌اندازی سیستم ارسال قبوض به صورت الکترونیکی کرده است.

راه‌اندازی سامانه قبوض الکترونیکی در آبفار مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب روستایی استان مرکزی، علی‌صفدر حیدری از راه‌اندازی سیستم ارسال قبوض به صورت الکترونیکی خبر داد و افزود: با راه اندازی این سامانه مشترکان روستایی در استان مرکزی می‌توانند با ارسال شماره اشتراک خود به شماره پیامک شرکت به شماره 1000861000  اطلاعات آخرین قبض خود را به صورت پیامک دریافت کنند.
وی تصریح کرد: همچنین مشترک  با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت می‌تواند نسبت به رویت وچاپ آخرین قبض خود اقدام کند.
به گفته وی این شرکت در آینده قصد دارد با حذف کامل قبوض فیزیکی و ارسال اطلاعات قبوض به صورت پیامک به مشترکین درسطح استان در هزینه‌های خود در این رابطه صرفه جویی کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی همچنین از اجرای طرح دور کاری در بستر VPNدر آبفارمرکزی خبر داد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در راستای اجرای کامل طرح دور کاری از بستر اینترنتی VPN استفاده می‌کند.
حیدری افزود: در این طرح کارمندان شرکت از طریق بستر VPNدر منازل قادر به اتصال به سرورهای موجود در شرکت است و با استفاده از سیستم‌های نرم افزاری خاص، وظایف دور کاری خودرا از راه دور انجام خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: طرح دور کاری در بخش‌هایی از شرکت آبفار مرکزی از سال 89 شروع شده و این شرکت قصد دارد تا بدین وسیله آن را درتمام بخش‌های شرکت گسترش دهد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول