اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه آینده انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از سیستم ارسال پیامک قبوض آب در سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: سیستم ارسال پیامک قبوض آب تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از سیستم ارسال پیامک قبوض آب در سیستان‌و‌بلوچستان
 محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسبی در راستای خدمت‌رسانی به مشترکان در سیستان‌و بلوچستان فراهم شده است.
 وی افزود: تمام مشترکان این شرکت از طریق اینترنت قادر به دریافت اطلاعات شامل دوره‌های گذشته، طریقه محاسبه آب بها و پرداخت الکترونیکی هستند.
کرمی‌نژاد ادامه داد: این شرکت برای افرادی که قادر به استفاده از اینترنت نیستند نسبت به راه‌اندازی سیستم 1818 و پرداخت قبوض از طریق تلفن ثابت اقدام کرده است.
مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای ارایه خدمات هر چه بیشتر همچنین سیستم ارسال پیامک قبوض آب نیز تا ماه آینده در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کرمی‌نژاد ادامه داد: از این پس تمام مشترکان قادر خواهند بود، اطلاعات مربوط به دوره و میزان مصرف خود را از طریق تلفن همراه دریافت کنند.
وی با بیان اینکه در حال‌حاضر بیش از 60 درصد مشترکان از طریق روش‌های غیرحضوری نسبت به پرداخت قبوض در استان اقدام می‌کنند افزود: سیستان‌ و بلوچستان در ارایه خدمات الکترونیکی و سامانه پرداخت شامل سامانه اینترنتی و دستگاه‌های خود پرداز در سطح کشور پیشتاز است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول