اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

بانوان نخبه و فعال دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار دشتستان 120 بانوی نخبه و فعال دشتستان تجلیل شدند.

بانوان نخبه و فعال دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از بانوان نخبه و فعال دشتستان اظهار داشت: زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و پیامبر اسلام(ص) تاکید فراوانی بر تکریم زن در خانه و جامعه داشته است.

غلامحسین خسروی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون شاهد نقش‌آفرینی و حضور پرشور زنان در عرصه‌های اجتماعی بوده و هستیم و بسیاری از بانوان در پست‌های کلیدی مدیریت می‌کنند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارند.

وی اضافه کرد: زنان بعد از انقلاب عزت پیدا کردند و امام راحل همواره بر لزوم حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی تاکید داشته‌اند.

فرماندار دشتستان یادآور شد: زنان در همه مراحل انقلاب اسلامی نقشی انکارناپذیر داشته‌اند و در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی افتخارات زیادی کسب کرده‌اند و این امر نشان‌دهنده توجه ویژه نظام اسلامی به بانوان است.

خسروی بیان کرد: زنان باید از الگوهای ارزشمندی که داریم نهایت بهره را ببرند و به ویژه انتظار داریم از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین بانوی تاریخ الگوبرداری کنند.

وی اذعان داشت: حضرت فاطمه(س) از چنان درجه و منزلتی نزد خداوند برخوردار است که سوره کوثر اختصاصا در شأن و منزلت ایشان نازل شد و زنان ما باید قدر این الگوی بی‌نظیر را بدانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: زنان در سال تولید ملی نقش مهمی دارند و باید در فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ساخت داخل اهتمام ورزند.

بخشعلی دهقایدی افزود: امروز در این شهرستان شاهد تلاش و فعالیت زنان شاغل در ادارات و نهادها هستیم و زنان در کنار مردان نقش‌آفرینی می‌کنند و افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند.

در این مراسم تعداد 120 بانوی نخبه و فعال دشتستان مورد تجلیل قرار گرفتند و هدایا و لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول